Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.06.2014.IW na dostawę pomocy dydaktycznych i materiałów do prowadzenia zajęć w ramach projektu Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór

                              

POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE,

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY W ZAŁĄCZENIU

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr ZZP.271.06.2014.IW

 z dnia 20.02.2014r.

na

dostawę pomocy dydaktycznych i materiałów do zajęć

w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”

 

I.      ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Siedziba Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

46 – 040 Ozimek

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów do zajęć w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
  4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Gimnazjum Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku.

 III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy

 IV.  SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym             według załączonego wzoru lub w podobnej formie zawierającej wszystkie niezbędne informacje i przesłać  za pośrednictwem:

-         faksu na nr 77/4622811,

-         kuriera/poczty polskiej

-         lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 118 I piętro)

  1. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
  2. Termin składania ofert - do dnia 27.02.2014r.
  3. Oferty złożone po terminie (po dniu 27.02.2014r.) nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 V.   OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
  3. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  4. Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  5. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
    w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:

C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

  1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
  2. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
  2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl  (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

 VIII.   DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu                77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl

 IX.  ZAŁĄCZNIKI

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 2,

Wzór umowy – załącznik nr 3.

 

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ MAREK KORNIAK

 

Załączniki:
 do góry