Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.102.2014.JM na sprawowanie opieki w ramach projektu Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór
GMINA OZIMEK
siedziba: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
46 – 040 Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona 4 b
Ogłoszono wyniki 12.01.2015 r.
znak: ZZP.271.102.2014.JM
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 22.12.2014r.
na sprawowanie opieki podczas wyjazdu edukacyjnego w projekcie
„Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B,
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie opieki podczas wyjazdu edukacyjnego do Wałbrzycha/ Wałbrzycha - Książ w projekcie „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” w II semestrze roku szkolnego 2014/2015r. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części z uwagi na fakt, iż do opieki zaplanowano dwóch opiekunów, każdy w planowanym wymiarze 12 godzin. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną (wybraną) część.
- 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
- 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika/opiekuna grupy 10 uczestników zajęć „Matematyka w życiu codziennym” z Gimnazjum Nr 1 z Ozimka podczas wyjazdu edukacyjnego (sobota lub niedziela) w II semestrze roku szkolnego 2014/2015 do Wałbrzycha/ Wałbrzycha Książ. Data i godzina wyjazdu zostaną ustalone co najmniej na dwa tygodnie przed wyjazdem.
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły, (dokumentacji wyjazdu - program, harmonogram, regulamin, zebranie zgód od rodziców, listy obecności, karty czasu pracy, organizacja wyżywienia z pobranej zaliczki, zebranie i sprawdzenie faktur/rachunków zakupowych za wyżywienie i bilety wstępu, zebrania dokumentacji zdjęciowej z wyjazdu, sporządzenie sprawozdania
z wyjazdu), opieka od momentu zbiórki przy szkole do powrotu, dbanie
o bezpieczeństwo uczniów, rozliczenie zaliczek pobranych z kasy urzędu po uprzednim uzyskaniu zgody Burmistrza Ozimka.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji opiekuna grupy 10 uczestników zajęć „Matematyka w życiu codziennym” z Gimnazjum Nr 1 z Ozimka podczas wyjazdu edukacyjnego (sobota lub niedziela) w II semestrze roku szkolnego 2014/2015 do Wałbrzycha/ Wałbrzycha Książ. Data i godzina wyjazdu zostaną ustalone co najmniej na dwa tygodnie przed wyjazdem.
Zakres obowiązków: przygotowanie wspólnie z kierownikiem dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły, (dokumentacji wyjazdu - program, harmonogram, regulamin, zebranie zgód od rodziców, listy obecności, karty czasu pracy, organizacja wyżywienia z pobranej zaliczki, zebranie i sprawdzenie faktur/rachunków zakupowych za wyżywienie i bilety wstępu, zebrania dokumentacji zdjęciowej
z wyjazdu), opieka od momentu zbiórki przy szkole do powrotu, dbanie
o bezpieczeństwo uczniów.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dla każdej części – II semestr roku szkolnego 2014/2015. Dokładny termin zostanie ustalony wspólnie przez Wykonawców w porozumieniu z Zamawiającym.
IV. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA
Część 1(kierownik/opiekun):
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia
- posiadają minimum 1 rok doświadczenia w pracy pedagogicznej oraz kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych lub dysponują taką osobą
Część 2 (opiekun):
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia
- posiadają minimum 1 rok doświadczenia w pracy pedagogicznej lub dysponują taką osobą
Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.
V. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty (formularza ofertowego) należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych warunków:
a) podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
b) ksero dokumentów potwierdzających kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (np. zaświadczenie o ukończeniu kursu) potwierdzone za zgodność z oryginałem (tylko wykonawcy składający ofertę na część 1)
VI. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta winna być podpisana przez wykonawcę lub osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w odpowiednim rejestrze. Jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
- W ofercie wykonawca określa cenę za 1 godz. sprawowania opieki.
- Ofertę należy złożyć w opakowaniu zamkniętym, nieprzejrzystym, opisanym (nazwa wykonawcy, nazwa zadania, znak sprawy)
- Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia:
08.01.2015r. do godz. 15:30.
- Do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt V.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
VII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- Zamawiający przyzna punkty tylko tym ofertom, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- 2. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferta nie opatrzona podpisami osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie.
- W trakcie oceny ofert Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W przypadku gdy złożona oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów/załączników Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
- Zamawiający ustala jako kryterium oceny ofert: Cena brutto = 100% w każdej części
- W każdej części wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
- Kryterium ceny będzie przeliczone wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA
Liczba pkt = ………………………………. x 100
CENA BADANEJ OFERTY
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
- Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zapytania).
- Dodatkowych informacji nt przedmiotu zamówienia udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77 46 22 833 lub adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka: Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro).
VII. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór oświadczenia – załącznik nr 2
Wzór umowy – załącznik nr 3.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ JAN LABUS