Zapytanie ofertowe Nr S.271.01.2014 z dnia 21.05.2014r. na dostawę sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr S.271.01.2014
z dnia 21.05.2014r.
na dostawę sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku:
1) KOMPUTER: sztuk 14 typu AIO /All IN ONE/
-procesor: min. i3 2,9GHz
-dysk HDD min.500 GB 7200 obrotów
-ilość banków pamięci min. 2, min. 4GB RAM DDR3 1600MHz
-chipset z rodziny H81 lub lepszy
-grafika zintegrowana min. Intel HD Graphics 4400 lub lepsza
-ekran 19 - 21"cali, rozdzielczość min 1600x900
-karta sieciowa 1Gbit
-wbudowane WiFi IEEE 802.11a/b/g/n
-porty usb, min 4x2.0 i 2x3.0
-zintegrowane głośniki , czytnik kart pamięci, bluetooth, kamera
-wejścia dodatkowe audio-video: 1x display port
-zasilacz: nie więcej niż 140 W
-klawiatura i mysz producenta komputera
-gwarancja producenta min. 12-m-cy
2) Oprogramowanie : sztuk 14
OS WIn 8/8.1 PROF. 64 bit pl
Pakiet Biurowy MS OFFICE 2013
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym według załączonego wzoru lub w podobnej formie zawierającej wszystkie niezbędne informacje i przesłać za pośrednictwem:
- faksu na nr 77/46 22 811,
- kuriera/poczty polskiej
- lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 114 I piętro)
- Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
- W przypadku składania oferty przez osobę nie wymienioną w rejestrze do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do składania ofert.
- Termin składania ofert - do dnia 30.05.2014r.
- Oferty złożone po terminie (po dniu 30.05.2014r.) nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy lub opatrzone jedynie parafą bez pieczątki imiennej zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena bruttopodana
w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
- Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 30 000 euro).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
- Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy – załącznik nr 2.
- Dodatkowych informacji udziela Pan Tomasz Krzyżowski lub Pan Sławomir Nowak pod numerem telefonu 77/46 22 831.
VIII. ZAŁĄCZNIKI