Zapytanie ofertowe Nr S.271.01.2014 z dnia 21.05.2014r. na dostawę sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr S.271.01.2014

z dnia 21.05.2014r.

na dostawę sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku

 

 

I.      ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Siedziba Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46 – 040 Ozimek

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 

II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku:

1) KOMPUTER: sztuk 14     typu AIO /All  IN ONE/

-procesor: min. i3  2,9GHz

-dysk HDD min.500 GB 7200 obrotów

-ilość banków pamięci min. 2, min. 4GB RAM DDR3 1600MHz

-chipset z rodziny H81 lub lepszy

-grafika zintegrowana min. Intel HD Graphics 4400 lub lepsza

-ekran 19 - 21"cali, rozdzielczość min 1600x900

-karta sieciowa 1Gbit

-wbudowane WiFi IEEE 802.11a/b/g/n

-porty usb, min 4x2.0 i 2x3.0

-zintegrowane głośniki , czytnik kart pamięci, bluetooth, kamera

-wejścia dodatkowe audio-video: 1x display port

-zasilacz: nie więcej niż 140 W

-klawiatura i mysz producenta komputera

-gwarancja producenta min. 12-m-cy

 

2) Oprogramowanie : sztuk 14

OS WIn 8/8.1 PROF. 64 bit pl

Pakiet Biurowy MS OFFICE 2013

 

III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy


IV.  SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym             według załączonego wzoru lub w podobnej formie zawierającej wszystkie niezbędne informacje i przesłać  za pośrednictwem:

-         faksu na nr 77/46 22 811,

-         kuriera/poczty polskiej

-         lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 114 I piętro)

  1. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
  2. W przypadku składania oferty przez osobę nie wymienioną w rejestrze do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do składania ofert.
  3. Termin składania ofert - do dnia 30.05.2014r.
  4. Oferty złożone po terminie (po dniu 30.05.2014r.) nie będą rozpatrywane.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

V.   OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
  3. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  4. Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy lub opatrzone jedynie parafą bez pieczątki imiennej zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  5. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena bruttopodana
    w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:

 C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

  1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
  2. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
  2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl  (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 30 000 euro).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

 VII.   DODATKOWE INFORMACJE

    1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy – załącznik nr 2.
    2. Dodatkowych informacji udziela Pan Tomasz Krzyżowski lub Pan Sławomir Nowak pod numerem telefonu 77/46 22 831.

 

VIII.  ZAŁĄCZNIKI

 

Załączniki:
 do góry