Zapytanie ofertowe pn. wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu „Promocja obszaru LGD Kraina Dinozaurów”
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek
Ul. Ks. Jana Dzierżonia 4B
46-040 Ozimek
Tel. 077 4622800
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia są poniższe materiały:
Nazwa przedmiotu |
Jednostka miary |
Ilość/Liczba |
Parametry charakteryzujące przedmiot |
Kalendarz trójdzielny z kopertą |
Szt. |
500 |
GŁÓWKA 350X245mm; kreda mat 250g/m2; zadruk jednostronny CMYK4+0; folia błyszcząca (główka); oklejany na tekturze falistej (efekt wypukłości); otwór w tekturze umożliwiający powieszenie PLECKI 350x492mm; karton 300g/m2, zadruk jednostronny CMYK4+0 KALENDARIUM 316x115mm; offset 90g/m2; zadruk jednostronny CMYK4+0, okienko przesuwne zamontowane na pasku foliowym z gumką i założone na kalendarz. |
Kalendarz dzienny A5 |
Szt. |
300 |
Układ dzienny; wymiar 148x212mm; ilość stron 324; tłoczenie + 13 kartek wklejek (druk dwustronny) po każdym miesiącu; papier chamois; okładka obszywana; registry drukowane; zaokrąglone rogi okładki; Kalendarz z przejrzystym układem kalendarium (PL,GB,D,RUS z krótką częścią informacyjną oraz kolorową mapą Polski. Bloki szyte nićmi, dwa kolory druku: szary-burgund. Obszywana skóropodobna okleina na tekturze z gąbką umożliwiającą wykonanie nadruków, głębokiego – termoprzebarwialnego tłoczenia i personalizacji laserowej. |
Baner |
Szt. |
2 |
3x5m, wzmocniony w full kolor druk, każdy baner z inną grafiką + zamocowanie obu na stelażu stojącym |
USB 32GB |
Szt. |
100 |
USB o pojemności 32GB w kształcie karty kredytowej z nadrukiem full kolor z obu stron, dwie różne grafiki |
Notes |
Szt. |
500 |
Notes klejony po krótszym boku; 50 kartek w notesie; druk jednostronny full kolor; papier offset 80g A5 |
Teczka ofertowa A4 |
Szt. |
1000 |
Druk full kolor; folia błysk; A4 |
Torba bawełniana |
Szt. |
500 |
Torba bawełniana 140 g z nadrukiem full kolor (max A4) 1 strona |
Torba non woven |
Szt. |
500 |
Torba non woven wymiar 40x35x8cm, nadruk 1 kolor |
Butelka z nakrętką ze stali nierdzewnej i uchwytem do przenoszenia |
Szt. |
200 |
Plastikowa butelka z nakrętką ze stali nierdzewnej i uchwytem do przenoszenia, pojemność ok. 550ml, z nadrukiem 1 kolor dookoła |
Parasol z nadrukiem |
Szt. |
50 |
Parasol z nadrukiem max na powierzchni 20x12cm full kolor, biała, automat, średnica parasola 105cm |
Komin z nadrukiem |
Szt. |
200 |
Komin z nadrukiem full kolor na powierzchni 25x25 cm, osłona na twarz i szyję, komin pod nadruk, miękki i elastyczny materiał |
Widokówka A6, 3 różne grafiki – po 1000 szt. |
Kpl. |
3 |
Druk full kolot dwustronny; karton Attika 300g; folia błysk jednostronnie; 3 różne grafiki – każda po 1000 szt. |
Puzzle |
Szt. |
100 |
24x19cm; 80 elementów; indywidualny nadruk – 2 różne grafiki |
Ulotka |
Szt. |
1000 |
250g kreda błysk; druk full kolor dwustronny; format A3 złożony na 3 (do wielkości 14x29,7cm) z projektem |
Folder |
Szt. |
500 |
21x21cm; 20 stron + 4 strony okładki (środek 130g kreda błysk, okładka 200g kreda błysk); zszywany za pomocą 2 zszywek; z projektem; z okładką uszlachetnioną folią błysk. |
Długopis metalowy |
Szt. |
400 |
Długopis metalowy o metalicznych kolorach z chromowanymi wykończeniami, wkład z tuszem żelowym, grubość pisania 0,7mm, metoda zdobienia: grawer z dwóch stron długopisu |
Zestaw 3 toreb do segregacji odpadów |
Kpl. |
10 |
Zestaw 3 toreb do segregacji odpadów: metalu, papieru i plastiku, wykonane z tkaniny PP woven, spinane za pomocą rzepa, nadruk 1 kolor na białej apli na środkowej torbie, wymiar każdej torby: 41,6x29x29,2cm, |
Torba bawełniana |
Szt. |
100 |
Torba bawełniana 140 g z nadrukiem full kolor (max A4) 1 strona |
Notes |
Szt. |
100 |
Notes klejony po krótszym boku; 50 kartek w notesie; druk jednostronny full kolor; papier offset 80g A5 |
Długopis metalowy |
Szt. |
100 |
Długopis metalowy o metalicznych kolorach z chromowanymi wykończeniami, wkład z tuszem żelowym, grubość pisania 0,7mm, metoda zdobienia: grawer z dwóch stron długopisu |
- Wszystkie przedmioty zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty (jeżeli dotyczy) i spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
- Wszystkie przedmioty w cenie mają zawierać ologowanie zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW 2014-2020:
- link do księgi: https://bip.opolskie.pl/wp-content/uploads/2016/09/Ksiega_wizualizacji_znaku_PROW_2014-2020__2021.01.01_.pdf
- logotypy do pobrania: https://bip.opolskie.pl/2016/09/dzialania-informacyjne-prow-2014-2020/
- Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, transport docelowy i zwrotny, projekty, ustawienie, montaż, demontaż, załadunek i inne niezbędne do realizacji.
- W ramach oferty Wykonawca przedstawi projekty przedmiotów zamówienia do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem projektu, poprawki itp. winny być wkalkulowane w cenę przedmiotu zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt.
- W celu uniknięcia konfliktu interesów osoby wykonujący w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Lokalizacja dostaw: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek
Lokalizacja banerów: DW463 pomiędzy Krasiejowem, a Myśliną (za skrzyżowaniem ul. Zamoście z ul. Niwki)
Termin realizacji: do 10 grudnia 2021 r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania – za całość zamówienia.
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna:
- zawierać adres, siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- być podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i zeskanowana albo być podpisana podpisem elektronicznym (zaufanym lub kwalifikowalnym lub osobistym) przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną,
- przesłana mailowo na adres e.jendryassek@ugim.ozimek.pl
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurująca w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
- Zamawiający unieważni zapytanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e.jendryassek@ugim.ozimek.pl do 26.10.2021 do godziny 15:30 – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OCENA OFERT:
- Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. za wskazanie ceny najniższej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu, wg. wzoru:
Cena najniższa/Cena oferowana x 100 pkt.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
- Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT I WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- nie złożył na wezwania Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- zostały złożone więcej niż 1 oferta przez jednego Wykonawcę,
- została złożona po terminie.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców:
- powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
- którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą, w związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia,
- którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl /Przetargi i zamówienia publiczne/2021/ zamówienia do 130.000zł.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie złożenia oferty udziela Pani Emilia Jendryassek pod numerem telefonu 77 46 22 850.
ZAŁĄCZNIKI:
Formularz ofertowy – załącznik nr 1
Mapa z lokalizacją banerów – załącznik 2
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka z siedzibą w Ozimku przy ul. księdza Jana Dzierżona 4B, zwany dalej „Administratorem”.
W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@ugim.ozimek.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim Administrator je pozyskał i w zakresie niezbędnym do:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze /na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO/,
b) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi /na podstawie art. 6 ust. 1 lit e) RODO/,
c) wykonania umowy z Administratorem /na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO/.
Pełna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest w siedzibie Administratora lub na stronie internetowej pod adresem: https://ozimek.pl/121-menu-tematyczne/21101-ochrona-danych-osobowych.html
Burmistrz Ozimka
/-/
Mirosław Wieszołek