ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZRG.271.3.2014.AW z dnia 20.05.2014 r. na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ozimek.
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr ZRG.271.3.2014.AW
z dnia 20.05.2014 r.
na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ozimek.
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka.
Adres Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta
46 – 040 Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz INFORMACJE o CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z 16 budynków gospodarczych / wiat / altan oraz 33 pryzm znajdujących się na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Ozimek. Łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do:
- Usługa kompleksowa (demontaż płyt azbestowych z dachów budynków gospodarczych / wiat, załadunek, transport, rozładunek i utylizacja) - łączna przewidywana powierzchnia dachów do zdjęcia 1480 m2 , ok. 24,42 Mg.
- Usługa niepełna (załadunek, transport, rozładunek i utylizacja płyt azbestowych), przewidywana ilość płyt luzem 3205 m2 , ok. 52,93 Mg.
- Łączna ilość wyrobów azbestowych planowanych do utylizacji wynosi 4685 m2 ,
ok. 77,35 Mg. - Zadanie winno być zrealizowane:
a) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649)
i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162 poz. 1089);
b) przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa
w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) –
o ile wystąpi zbieranie odpadów;
c) przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami) lub na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);
lub
przez wykonawcę, wpisanego do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);
d) Wykonawca winien deponować odpady celem unieszkodliwienia na składowiskach posiadających decyzję zezwalającą na prowadzenie instalacji składowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
5. Zamawiający zawrze umowę ze zryczałtowaną ceną na wykonanie robót, z klauzulą zmienności ceny w przypadku odstąpienie właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 25.08.2014 r. do 03.10.2014 roku.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Do oferty należy załączyć: kserokopie decyzji i zezwoleń wymienionych w punkcie II. 4. orazkserokopię wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawione
w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, a także oświadczenie - zał. nr 2. - Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowej za realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających
z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. - Oferta winna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane
w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: a.wolny@ugim.ozimek.pl,
- faksem na nr: 77 – 462 – 28 – 11,
- poczty / kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego
do dnia 03.06. 2014 r. do godz. 15:30
Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zwrócić się z wnioskiem
o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl. - Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro.
VI. OCENA OFERT:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Zryczałtowana cena brutto - 100%.
- Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej
w ofercie i przeliczone wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi
i zamówienia publiczne do 30 000 Euro
VIII. DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udziela Andrzej Wolny – Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego Gminy i Ochrony Środowiska pod numerem telefonu 77 46 22 865 oraz adresem email: a. wolny@ugim.ozimek.pl.
IX. ZAŁĄCZNIKI:
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1.
Wzór oświadczenia – załącznik nr 2.
z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Zbigniew Kowalczyk
Zastępca Burmistrza