POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE,
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY W ZAŁĄCZENIU
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZZP.271.06.2014.IW
z dnia 20.02.2014r.
na
dostawę pomocy dydaktycznych i materiałów do zajęć
w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
www.ozimek.pl
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów do zajęć w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
- Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Gimnazjum Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym według załączonego wzoru lub w podobnej formie zawierającej wszystkie niezbędne informacje i przesłać za pośrednictwem:
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera/poczty polskiej
- lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 118 I piętro)
- Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
- Termin składania ofert - do dnia 27.02.2014r.
- Oferty złożone po terminie (po dniu 27.02.2014r.) nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
- Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
- Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
- Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 2,
Wzór umowy – załącznik nr 3.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK