Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.98.2014.JM z dnia 24.10.2014r. na dostawę i montaż siłowni plenerowych w Szczedrzyku i Krasiejowie i placu zabaw w Krasiejowie

 

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz  Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

OGŁOSZONO WYBÓR OFERT W DNIU 04.11.2014r.

znak: ZZP.271.98.2014.JM

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 24.10.2014r.

 na zdanie pn.:

Dostawa i montaż siłowni plenerowych w Szczedrzyku i Krasiejowie oraz placu zabaw w Krasiejowie w ramach realizowanego projektu pn. „Utworzenie siłowni plenerowych w Szczedrzyku i Krasiejowie

oraz placu zabaw w Krasiejowie”

współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich

                                                                                         

(postępowanie wyłączone z ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto)

 

I.      ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

Gmina Ozimek, siedziba: Urząd Gminy i Miasta

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Zamówienie zostało podzielone na 2 części.

 1. Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa i montaż modułowych urządzeń siłowych (siłowni zewnętrznej) oraz tablic informacyjnych przy obiektach szkolnych  w Szczedrzyku i Krasiejowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 1 stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 2. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa i montaż placu zabaw, elementów małej architektury, tablicy informacyjnej oraz wykonanie podłoża z piachu pod urządzeniami zabawowymi przy obiekcie szkolnym w Krasiejowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części 2 stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

w części 1 (siłownie):  do 20 listopada 2014r.

w części 2 (plac zabaw): do 20 listopada 2014r.

 IV.   SPOSÓB OBLICZENIA CENY (dla części 1 i 2)

    1. Wykonawca określa cenę za wykonanie całości zamówienia w danej części na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
    2. Wybrani wykonawcy w każdej części będą zobowiązani przedstawić do umowy szczegółową kalkulację ceny.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

  1. Podstawą obliczenia ceny w danej części jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa.

 V.    SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ SKŁADANIA OFERT (dla części 1 i 2)

    1. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w odpowiednim rejestrze.
    2. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
    3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
    4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
    5. Ofertę należy złożyć w opakowaniu zamkniętym, nieprzejrzystym. Na kopercie należy zaznaczyć, na którą część Wykonawca składa ofertę.
    6. W przypadku składania ofert na obie części mogą one być złożone w jednej kopercie, ale na osobnych formularzach.
    7. Ofertę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście do Biura Podawczego znajdującego się  w siedzibie Zamawiającego do dnia 30.10.2014r. do godz. 15:30.
    8. Do oferty należy załączyć:

-         karty katalogowe bądź wizualizacje proponowanych urządzeń wraz z opisem.

-         kserokopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

-         oświadczenie według wzoru -  załącznik nr 4 do zapytania.

Jeśli Wykonawca składa ofertę na obie części wystarczy jeden komplet załączników (oprócz kart katalogowych, które należy złożyć dla każdej części odrębne).

  1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W takim przypadku należy w Biurze Podawczym złożyć stosowne pismo o wycofaniu oferty bądź złożyć nową ofertę z adnotacją „ZMIANA”.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.

 VI.   KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT

    1. Zamawiający dokona oceny ofert odrębnie dla każdej części.
    2. Zamawiający w każdej części przyzna punkty tylko tym ofertom, które będą spełniały wymagania formalne.
    3. Oferta nie opatrzona podpisami osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy jest nieważna i podlega odrzuceniu.
    4. W trakcie oceny ofert Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    5. W przypadku gdy złożona oferta nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów/załączników Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie, pod rygorem odrzucenia oferty.
    6. Zamawiający ustala jako kryterium oceny ofert w obu częściach: Cena brutto = 100%
    7. Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
    8. Kryterium ceny będzie przeliczone wg wzoru:

         NAJNIŻSZA CENA

Liczba pkt =   ……………………………….   x  100

           CENA BADANEJ OFERTY

  VII.  DODATKOWE INFORMACJE

  1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zapytania).
  2. Dodatkowych informacji nt przedmiotu zamówienia udziela Pani Anna Boduch pod numerem telefonu 77 46 22 818 lub adresem email: a.boduch@ugim.ozimek.pl
  3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.bip.ozimek.pl (zakładka: Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro).

 VIII.        ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 – szczegółowy opis dla części 1

Załącznik nr 2 – szczegółowy opis dla części 2

Załącznik nr 3 - wzór formularza ofertowego

Załącznik nr 4 - wzór oświadczenia

Załącznik nr 5 - wzory umów (dla części 1 – 5a, dla części 2 – 5b).

 

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ MAREK KORNIAK

Załączniki:
 do góry