ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZRG.271.3.2014.AW z dnia 20.05.2014 r. na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ozimek.

ZAPYTANIE OFERTOWE

nr ZRG.271.3.2014.AW

z dnia 20.05.2014 r.

na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ozimek.

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 

 I.        ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka.

Adres Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta

46 – 040 Ozimek

ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 II.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz INFORMACJE o CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM:

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest  z 16  budynków  gospodarczych / wiat / altan oraz 33 pryzm znajdujących się na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Ozimek. Łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do:

  1. Usługa kompleksowa (demontaż płyt azbestowych z dachów budynków gospodarczych / wiat, załadunek, transport, rozładunek i utylizacja) - łączna przewidywana powierzchnia  dachów do zdjęcia 1480 m2 , ok. 24,42 Mg.
  2. Usługa niepełna (załadunek, transport, rozładunek i utylizacja płyt azbestowych), przewidywana ilość płyt luzem 3205 m2 , ok. 52,93 Mg.
  3. Łączna ilość wyrobów azbestowych planowanych do utylizacji wynosi 4685 m2 ,
    ok. 77,35 Mg.
  4. Zadanie winno być zrealizowane:

a)      zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649)
i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162 poz. 1089);

b)      przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa
w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) –
o ile wystąpi zbieranie odpadów;

c)      przez wykonawcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie  ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami) lub na podstawie art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);

            lub

           przez wykonawcę, wpisanego do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1  ustawy
           z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21);

d)     Wykonawca winien deponować odpady celem unieszkodliwienia na składowiskach posiadających decyzję zezwalającą na prowadzenie instalacji składowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

 

5. Zamawiający zawrze umowę ze zryczałtowaną ceną  na wykonanie robót, z klauzulą zmienności ceny w przypadku odstąpienie właściciela nieruchomości od realizacji zadania.

 

 III.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 25.08.2014 r. do 03.10.2014 roku.

IV.   OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Do oferty należy załączyć: kserokopie decyzji i zezwoleń wymienionych w punkcie II. 4. orazkserokopię wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, wystawione
    w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty, a także oświadczenie - zał. nr 2
    .
  3. Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowej za realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym.

     Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

     § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

     § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

 

  1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług i dostaw, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
  2. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających
    z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  3. Oferta winna być:
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
  1. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
  2. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
  3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane
    w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

 V.   MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:

-        poczty elektronicznej na adres: a.wolny@ugim.ozimek.pl,

-        faksem  na nr: 77 – 462 – 28 – 11,

-        poczty / kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego

do dnia 03.06. 2014 r. do godz. 15:30

Ocena ofert  zostanie  dokonana  w terminie do 7 dni.

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zwrócić się z wnioskiem
    o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro.

VI.   OCENA OFERT:

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Zryczałtowana cena brutto - 100%.
  2. Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej
    w ofercie i  przeliczone wg wzoru:

 C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi
i zamówienia publiczne do 30 000 Euro

VIII.     DODATKOWE INFORMACJE:

Dodatkowych informacji udziela Andrzej Wolny – Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego Gminy i Ochrony Środowiska pod numerem telefonu 77 46 22 865 oraz adresem email: a. wolny@ugim.ozimek.pl.

IX. ZAŁĄCZNIKI:

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1.

Wzór oświadczenia – załącznik nr 2.

z up. Burmistrza Ozimka

/-/ Zbigniew Kowalczyk

Zastępca Burmistrza                                                                       


                       

Załączniki:
 do góry