Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.271.07.2014.JM na zadanie pn.: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjażdów edukacyjnych w ramach projektu: Dobra Szkoła, dobra praca - mój wybór

 

 

znak postępowania: ZZP.271.07.2014.JM


POSTĘPOWANIE W CZĘŚCIACH 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ZAKOŃCZONO W DNIU 07.03.2014R.,

DODANO OGŁOSZENIE O WYBOPRZE OFERT

W DNIU 13.03.2014R. DODANO OGŁOSZENIE O UNIEWAZNIENIU CZYNNOŚCI WYBORU OFERT I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZ. 3 i 4

DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT W CZ. 1 i 2

DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE KOLEJNEJ OFERTY W CZ. 1



B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza

przetarg nieograniczony

o szacunkowej wartości poniżej 14 000,00 euro na zadanie pn:

 Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu:

„Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór”.

Numer ogłoszenia: 58946 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu: Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć
    w ramach projektu nr POKL.09.01.02-16-003/13 pn. „ Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  2. Usługi edukacyjne polegają na realizacji zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów gimnazjum oraz sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na basen.
  3. Zamówienie zostało podzielone na 9 części.

CZĘŚĆ 1

Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych:  „Matematyka w życiu codziennym”.

Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014 oraz rok szkolny 2014/2015.

Ilość godzin: 60 (40 godzin w roku 2014 i 20 godzin do czerwca 2015).

Godzina = godzina lekcyjna 45 minut.

CZĘŚĆ 2

Poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe z elementami przedsiębiorczości „Jestem kreatorem swojej przyszłości”.

Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014 oraz rok szkolny 2014/2015.

Ilość godzin: 45 (30 godzin w roku 2014 oraz 15 godzin do czerwca 2015).

Godzina = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 3

Innowacyjne formy nauczania „Playing with colours – zabawa kolorami”zajęcia
w obszarze j. angielskiego.
Zajęcia będą prowadzone równocześnie przez dwóch nauczycieli: z części 3 (j. angielski) i części 4 (plastyka). Wykonawcy, którzy przedstawią najkorzystniejszą ofertę, i z którymi zostanie podpisana umowa (dotyczy części 3 i 4) będą zobowiązani wspólnie prowadzić zajęcia i współpracować na wszystkich polach związanych z realizacją zajęć (min. przedstawić plan i program, wspólnie prowadzić zajęcia
i sprawować opiekę podczas wyjazdów edukacyjnych, wystawić opinię o uczniach, prowadzić dokumentację, itd.).

Termin realizacji: 2014 rok (2 semestry).

Ilość godzin: 32 godziny zajęć edukacyjnych, 24 godziny opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Bierkowice, Opole/ZOO, Kraków).

Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 4

Innowacyjne formy nauczania „Playing with colours – zabawa kolorami”-  zajęcia w obszarze plastyki. Zajęcia będą prowadzone równocześnie przez dwóch nauczycieli: z części
3 (j. angielski) i części 4 (plastyka). Wykonawcy, którzy przedstawią najkorzystniejszą ofertę,
i z którymi zostanie podpisana umowa (dotyczy części 3 i 4) będą zobowiązani wspólnie prowadzić zajęcia i współpracować na wszystkich polach związanych z realizacją zajęć (min. przedstawić plan i program, wspólnie prowadzić zajęcia i opiekę podczas wyjazdów edukacyjnych, wystawiać opinię o uczniach, prowadzić dokumentację, itd.).

Termin realizacji: 2014 rok (2 semestry)

Ilość godzin: 32 godziny zajęć edukacyjnych, 24 godziny opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Bierkowice, Opole/ZOO, Kraków).

Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 5

Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z zakresu nauk przyrodniczych: „Uczymy się zwiedzając ciekawe miejsca w kraju”.

Termin realizacji: II semestr roku szkolnego 2014/2015

Ilość godzin: 28 godzin zajęć edukacyjnych, 27 godzin opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Kraków, Krasiejów, Wrocław). Wyjazdy odbędą się wspólnie z grupą i Wykonawcą z części 6.

Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

 

CZĘŚĆ 6

Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z zakresu nauk przyrodniczych:
„Z lupą przez świat”.

Termin realizacji: II semestr roku szkolnego 2014/2015

Ilość godzin: 24 godziny zajęć edukacyjnych, 27 godzin opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Kraków, Krasiejów, Wrocław).  Wyjazdy odbędą się wspólnie z grupą i Wykonawcą z części 5.

Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 7

Opieka podczas wyjazdów edukacyjnych (Kraków, Krasiejów, Wrocław) – 27 godzin.  Wyjazdy dla dwóch grup uczniów, dotyczy zajęć części 5 i części 6.

Termin realizacji: II semestr roku szkolnego 2014/2015.

Ilość godzin– 27 godzin.

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 8

Opieka podczas wyjazdów na basen do Strzelec Opolskich.

Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014 oraz rok szkolny 2014/2015.

Ilość godzin: 135 godzin opieki.

Pobyt na basenie zaplanowano w piątki od godz. 17.00 do godz. 18.30.

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

CZĘŚĆ 9

Opieka podczas wyjazdów na basen do Strzelec Opolskich.

Termin realizacji: II połowa roku szkolnego 2013/2014 oraz rok szkolny 2014/2015.

Ilość godzin: 135 godzin opieki.

Pobyt na basenie zaplanowano w piątki od godz. 17.00 do godz. 18.30.

Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut.

  1. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do:

1)    współpracy z dyrektorem szkoły, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu,

2)    przygotowania w formie pisemnej w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy (jednak nie później, niż w dniu rozpoczęcia zajęć) programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie przekazania go koordynatorowi szkolnemu w dwóch egzemplarzach (jeden zostanie przekazany kierownikowi projektu)

3)    realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły,

4)    prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania koordynatorowi szkolnemu pisemnej informacji o stanie realizacji zajęć w tym liczbę zrealizowanych godzin,

5)    przekazywania koordynatorowi szkolnemu na koniec każdego miesiąca konspektów zajęć, list obecności, kart czasu pracy, dokumentacji z wyjazdów (edukacyjnych, na naukę pływania),

6)    informowania koordynatora szkolnego w formie pisemnej o uczniach, którzy ukończyli udział w zajęciach w celu bieżącego monitorowania wskaźników,

7)    realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,

8)    przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć i wyjazdów edukacyjnych (jeśli dotyczy),  oraz przygotowanie dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły dbanie o bezpieczeństwo uczniów,

9)    wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,

10)  współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,

11)  dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,

12)  zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,

13)  bieżącego monitorowania  efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,

14)  wystawienia opinii raz na semestr dla każdego ucznia nt. stopnia zaspokojenia potrzeb edukacyjnych pod względem:

a) wyrównania dysproporcji w nauce,

b) wzrostu umiejętności,

c) skorzystania z doradztwa i opieki pedagogicznej,

15)  rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów (listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej),

16)  przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,

17)  stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl,

18)  informowanie na bieżąco koordynatora szkolnego o wszystkich zaistniałych problemach
w realizacji projektu,

19)  informowania dyrektora szkoły i koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,

20)  oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej,

21)  niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,

22)  zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci – obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach,

23)  przekazania na koniec realizacji projektu pełnej i uporządkowanej dokumentacji,

24)  rozliczania zaliczek (jeśli dotyczy) pobranych z kasy urzędu po uprzednim uzyskaniu zgody Burmistrza na stosownym wniosku i złożeniu oświadczenia, iż w przypadku nie rozliczenia pobranej zaliczki wyraża się zgodę na potrącenie nie rozliczonej kwoty ze świadczeń wypłacanych, wydatkowania jej zgodnie z zapisami wniosku, przedłożenia rozliczenia pobranej zaliczki  wraz z załącznikami (faktury, rachunki) w terminie 10 dni od jej pobrania. Wypłata następnej zaliczki dopuszczalna jest dopiero po rozliczeniu się z wcześniej pobranej zaliczki.

  1. W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do:

1)    sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych,

2)    zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki

3)    sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego

4)    współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą,

  1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:

1)    bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć

2)    bezpieczeństwo uczniów podczas  wyjazdów edukacyjnych,

3)    jakość i terminowość prowadzonych zajęć,

4)    szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,

5)    wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego,                      w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan,

6)    należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.

 II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50% wartości zamówienia podstawowego.

 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2015.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 III.2) ZALICZKI

 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

 III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny.

 III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny.

 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • dla każdej z części 1 - 6: warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca: wykaże, że posiada kwalifikacje lub dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 czerwca 2013 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r., poz.1207) oraz minimum 3 lata doświadczenia w pracy pedagogicznej, w tym min. rok w prowadzeniu zajęć określonych w części, na którą Wykonawca składa ofertę. dla każdej z części 7-9 (sprawowanie opieki): warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje osobą posiadającą minimum 1 rok doświadczenia w pracy pedagogicznej

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny.

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto obok dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2 potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w każdej części składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do oferty; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, 5) jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określone w pkt 2 niniejszego rozdziału.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany osoby prowadzącej zajęcia lub sprawującej opiekę, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia lub sprawująca opiekę w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów, 2) zmiany liczby godzin zajęć lub opieki, 3) zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie, 4) zmiany terminów organizowanych wyjazdów edukacyjnych i wyjazdów na basen, 5) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów, 6) termin realizacji: w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację, wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, 3. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.

 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. J. Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek, pok. 118 (I piętro).

 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

27.02.2014 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku,

ul. ks. J. Dzierżona 4b,

46-040 Ozimek,

BIURO PODAWCZE (parter).

 IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Zamawiający nie przewiduje:

−        zawarcia umowy ramowej,

−        ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

 BURMISTRZ OZIMKA

/-/ MAREK KORNIAK

 

 

Załączniki:
 do góry