Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.01.2014.IW na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej

                                                                                                                                                                                                                                              

Postępowanie zakończone, poniżej załączono ogłoszenie o wyborze oferty.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr ZZP.271.01.2014.IW

 z dnia 21.01.2014r.

 na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 

I.      ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Siedziba Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

46 – 040 Ozimek

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i dostarczenie 1 szt. tabliczki informacyjnej
o wymiarach 400 mm szerokości x 300 mm wysokości – tablica przeznaczona do montażu zewnętrznego w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 Szczegółowy opis wykonania tablicy:

  1. z płyty warstwowej gr. min. 4 mm.
  2. wymiary - 400 mm szerokości x 300 mm wysokości
  3. przeznaczona do montażu zewnętrznego, w komplecie z elementami montażowymi, odporna na działanie warunków atmosferycznych.
  4. druk - full kolor, jednostronny, druk powinien zostać zabezpieczony laminatem antygraffiti/UV.
  5. ologowana zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dostępnymi na stronie www.pokl.opole.pl ; tablica informacyjna powinna zawierać następujące treści i logotypy graficzne:

a)   logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz z odwołaniem słownym do Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp POKL, hasło promocyjne POKL  - Człowiek – najlepsza inwestycja (powyższe informacje powinny zawierać co najmniej 15 % powierzchni tablicy),

b)   herb beneficjenta – Gminy Ozimek

c)    informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej: „Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”,

d)    tytuł projektu: „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”.

  1. Tablica będzie wykonana zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem przeniesienia praw autorskich do projektu.

 III.                   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy

 IV.  SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Podpisaną ofertę należy złożyć za pośrednictwem:

-        poczty elektronicznej na adres i.wiercinska@ugim.ozimek.pl w postaci załączonego skanu oferty. Oferty przesłane w treści wiadomości e-mail będą nieważne (nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert).

-        faksu na nr 77/4622811,

-        kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego

  1. Termin składania ofert - do dnia 29.01.2014r. do godz. 10:00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 Euro.

 V.           OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. Zamawiający dokona oceny tylko ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena brutto - 100%
  2. Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej
    w formularzu ofertowym I przeliczone wg wzoru:

C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
  2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl  (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).

 VIII.   DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska  pod numerem telefonu                77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl

 IX.  ZAŁĄCZNIKI

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,

Wzór umowy – załącznik nr 2.

 

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ MAREK KORNIAK

 

 

 

Załączniki:
 do góry