Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.76.2017.KS na zadanie pn.: Wymiana 12 szt. okien w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
07.07.2017r. DODANO ZMIANĘ TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
20.07.2017r. DODANO OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr ZZP.271.76.2017.KS
na zdanie pn.:
Wymiana 12 szt. okien w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z wymianą 12 szt. okien PCV o wymiarach 1530x1590 cm w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
b) Demontaż starych drewnianych okien wraz z ich utylizacją,
c) Wywiezienie gruzu powstałego z demontażu,
d) Montaż wraz z regulacją nowych okien,
e) Uszczelnienie okien poliuretanową pianką montażową
f) Uszczelnienie ram okiennych silikonem odpornym na zewnętrzne warunki atmosferyczne.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Okna z profili PCV - szt. 12
Kolor wewnętrzny biały, zewnętrzny brązowy,
Okna dwudzielne, jedna część rozwieralno-uchylna, druga tylko rozwieralna zaopatrzona w nawiewnik sterowany ręcznie,
Wymiary okien w świetle ościeży 1,53*1,59 m,
Parametry okna:
- Uw <= (mniejsze/równe) 1,1 W/m2K
- Rw => (wieksze/równe) 40 dB
- klasa wodoszczelności min. 7A
Podane wartości są orientacyjne przed wymianą okien Wykonawca jest zobligowany do ich szczegółowego pomiaru.
Wykonawca jest zobligowany do zaoferowania 10 letniej gwarancji na okna wraz z montażem.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający zaleca i umożliwia dokonanie wizji lokalnej dot. przedmiotu zamówienia
Warunki zlecenia: zostały określone w załączniku nr 2 – projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 45 dni od dnia podpisania umowy