Zapytanie ofertowe pn. DOSTAWA I MONTAŻ URZADZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE GMINY OZIMEK
W dniu 29.06.2021r. dodano informację o wyborze ofert.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2021/JG
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto
na zdanie pn.:
DOSTAWA I MONTAŻ URZADZEŃ ZABAWOWYCH
NA TERENIE GMINY OZIMEK
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
Tel. 077 4622800
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych, które muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty (jeżeli dotyczy) i spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Opis urządzeń z podziałem na części stanowi załącznik nr 1 do zapytania:
Część 1 - Zjazd linowy - realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego dla sołectwa Antoniów.
Część 2 – Domek - realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego dla sołectwa Antoniów.
Część 3 - Zestaw zabawowy - realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego dla sołectwa Pustków.
Część 4 – „Czworobok linowy – zakup z montażem” - realizacja zadania w ramach projektu: „Marszałkowska Inicjatywa Sołecka – Opolskie w latach 2020 -2022” - „Doposażenie placu zabaw w sołectwie Schodnia”.
Część 5 - Czworobok wielofunkcyjny - realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego dla sołectwa Chobie
Część 6 - Zestaw zabawowy - wielofunkcyjny i tablica z regulaminem - realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego dla sołectwa Nowa Schodnia.
- Wymagana gwarancja: minimum 3 lata.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 31-08-2021 r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 a i 2 b do zapytania ofertowego – załącznik składamy osobno dla każdego oferowanego urządzenia.
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
- Zeskanowana i przesłana mailowo na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub złożona w oryginale w Biurze Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia całego postępowania lub jego części bez podania przyczyny.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres j.ginter@ugim.ozimek.pl lub do Biura Podawczego w godzinach: w poniedziałki między 7.30 a 17.00, od wtorku do czwartku między 7.30 a 15.30, w piątki między 7.30 a 14.00 znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 31-05-2021- za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OCENA OFERT:
Wykonawca może otrzymać 100 pkt. za wskazanie ceny i długości gwarancji:
- cena -maksymalnie 90 pkt.
Wykonawca może otrzymać maksymalnie 90 pkt. za wskazanie ceny najniższej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu, wg. wzoru
Cena najniższa/Cena oferowana x 90 pkt.
- gwarancja – 10 pkt.
Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt. za wskazanie długości gwarancji wg. schematu:
1) za wskazanie gwarancji 3 lata wykonawca otrzyma 0 pkt,
2) za wskazanie gwarancji 4 lata wykonawca otrzyma 5 pkt,
3) za wskazanie gwarancji 5 lat i więcej wykonawca otrzyma 10 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryteria wyboru.
Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym podatek VAT.
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pan Jacek Ginter pod numerem telefonu 77 46 22 859, 660680311 oraz adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl
ZAŁĄCZNIKI:
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.
Formularz ofertowy - załącznik nr 2 a dla części 1,2,3,5 i 6, oraz załącznik 2 b dla części 4.
Przykłady urządzeń – załącznik nr 3.