Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym nr ZZP.271.01.2012.KS na: Dostawę wraz z montażem wolnostojących stojaków pod tablice informacyjne na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu „Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
DODANO ZMIANĘ TREŚCI OGŁOSZENIA!!
TERMIN SKŁADANIA OFERT 30.03.2012r.
DODANO OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
Nr ZZP.271.01.2012.KS
na:
dostawę wraz z montażem wolnostojących stojaków pod tablice informacyjne na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu
„Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego
46 – 040 Ozimek
Ul. Ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż 24 sztuk wolnostojących stojaków pod tablice informacyjne na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu „Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi”.
Szczegółowy opis elementów zestawu:
- wszystkie elementy stojaka wykonane z elementów stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze szarym;
- słupki główne wykonane z profili zamkniętych zimnogiętych lub rur stalowych zapewniających sztywność i stabilność konstrukcji;
- elementy ramki wykonane z profili zimnogiętych lub innych umożliwiających zamocowanie tablic informacyjnych (będących w posiadaniu Zamawiającego) z blachy oc. gr 1mm o wymiarach 80*120 cm;
- tablica informacyjna mocowana do ramki poprzez przynitowanie;
- cały element do zamocowania w podłożu z kostki betonowej lub betonu poprzez zabetonowanie przedłużek słupów stojaka – szyldu na głębokość 1mb;
-miejsca montażu stojaków pokazano na załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
- zwymiarowany rysunek stojaka szyldu pokazano na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 18.04.2012r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w zapytaniu każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w pkt. IV. 1, stanowiące załącznik nr 1 do oferty;
V. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę
- Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania, w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
- Za osoby uprawnione do podpisywania oferty i składania oświadczeń w imieniu Wykonawców uznaje się:
- Osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach przedsiębiorców lub rejestrach spółdzielni.
- Osoby wskazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez ww. osoby. W przypadku podpisania oferty i jej załączników przez pełnomocnika Wykonawcy, pełnomocnictwo posiadające zakres (podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną) musi być dołączone do oferty.
- Wspólników, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej w formie skanu na adres przetargi@ugim.ozimek.pl
- faksem na nr 77 46 22 811
- kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego
do dnia 30.03.2012r. do godz. 15:30 wraz z załączoną kserokopią/skanem wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
- Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni roboczych, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający może w każdym czasie przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Każda zmiana zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VI. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena brutto - 100%
2. Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej w formularzu ofertowym I przeliczone wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium ceny.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pan Jacek Ginter – podinspektor ds. realizacji inwestycji pod numerem telefonu 77 46 22 859 oraz adresem email: j.ginter@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Plan montażu stojaków - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
Rys. schematyczny stojaka - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
Oświadczenie – załącznik nr 1 do oferty.
Umowa - załącznik nr 2 do oferty;