Szanowni Mieszkańcy Gminy Ozimek,

z ogromną przyjemnością informuję, że w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku uruchomiono już nowy Punkt Informacji Urzędu.

W ten sposób poprawiamy komfort przy załatwianiu spraw naszych klientów.

W punkcie następuje:

-       przyjmowanie, rejestrowanie oraz dystrybucja pism wpływających do Urzędu w oparciu o tradycyjny i elektroniczny system obiegu dokumentów;

-       doręczanie korespondencji i przesyłek do jednostek organizacyjnych Urzędu, spółek gminnych oraz innych instytucji zlokalizowanych na terenie gminy;

-       przyjmowanie, rejestrowanie oraz dostarczanie do urzędu pocztowego korespondencji wychodzącej z Urzędu;

-       udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu - strukturze organizacyjnej, miejscu i sposobie załatwiania spraw w Urzędzie oraz innych instytucjach i urzędach, wskazywanie kompetentnych osób załatwiania spraw;

-       udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw, obsługa interesantów w zakresie: wydawania druków, wniosków do załatwiania spraw, pomoc przy ich wypełnianiu, przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie komórkom organizacyjnym celem ich załatwienia;

-       prowadzenie zbioru „kart usług” oraz udostępnianie ich interesantom oraz wydawanie druków urzędowych formularzy (załączników do kart usług).

Ponadto pracownicy prowadzą punktu potwierdzania Profilu Zaufanego oraz konta na portalu e-Obywatel.

Punkt Informacji Urzędu umożliwia budowanie trwałych i poprawnych relacji z klientem. Bardzo ważnym aspektem jest także uzyskanie wyczerpujących informacji na określony temat. Takie rozwiązanie ma zoptymalizować czas załatwiania spraw. Dodatkowym atutem jest poprawa bezpieczeństwa mieszkańców-klientów, a także naszych pracowników, szczególnie w dobie wychodzenia z pandemii koronawirusa.

Przede wszystkim chodzi o to, aby mieszkańcy Gminy Ozimek nabrali zaufania do Urzędu, a urzędników traktowali jak profesjonalistów służących pomocą w załatwieniu spraw administracyjnych. Dobrze obsłużony klient nie będzie musiał wracać do Urzędu z tą samą sprawą, tracić czasu i rozmawiać z kolejnymi urzędnikami.

Poprzez utworzenie nowego punktu poprawiono także wygląd i estetykę Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.

Wysoka jakość obsługi klienta ma bardzo duży wpływ na sprawne funkcjonowanie Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.

Burmistrz Ozimka

Mirosław Wieszołek

Galeria
 do góry