OTWARTE KONKURSY OFERT – WAŻNY KOMUNIKAT!

KOMUNIKAT

dla oferentów zadań publicznych realizowanych z budżetu Gminy Ozimek na podstawie Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

(w sytuacji zagrożenia koronawirusem i związanych z tym decyzjami ograniczeń w życiu społecznym)

Jeśli złożyliście Państwo ofertę na realizację zadań publicznych z budżetu Gminy Ozimek i w związku z tym planujecie  organizację imprez i wydarzeń, wyjazdy czy korzystanie z publicznych obiektów i instytucji – PROSIMY O PONOWNĄ WERYFIKACJĘ ZŁOŻONYCH PRZEZ WAS OFERT I PRZEGLĄD PODPISANYCH UMÓW

W razie możliwych trudności w realizacji złożonych zadań, proponujemy Państwu kilka rozwiązań:

  • Wniosek o rozwiązanie umów za porozumieniem stron
  • Wniosek o aneksowanie zawartych umów
  1. W szczególnych przypadkach, związanych z konkretną datą i ryzykiem niewywiązania się z założonych rezultatów (np. brak frekwencji czy konieczność odwołania imprezy) prosimy o rozważenie rozwiązania umów za porozumieniem stron – na Państwa wniosek.

Taki wniosek należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem (pocztą elektroniczną lub
w Biurze Podawczym) przed poniesieniem kosztów przygotowania i realizacji wydarzeń

  1. Jeśli możliwa jest zmiana terminu i harmonogramu realizacji zadania w roku 2020, która nie zmieni złożonych rezultatów zadania, możecie Państwo rozważyć aneksowanie umów

Odpowiednie wnioski o umożliwienie korekty ofert prosimy przedkładać z 30 dniowym wyprzedzeniem jedynie pocztą elektroniczną lub w Biurze Podawczym.

Na wniosek oferentów jesteśmy gotowi umożliwić ponowną korektę harmonogramów zadań oraz przyjąć Państwa wnioski o wycofanie się z ich realizacji.

Wnioski  należy składać z odpowiednim wyprzedzeniem w wersji elektronicznej (skan z podpisami osób upoważnionych i przesyłać drogą pocztową). Prosimy o pilną reakcję na zaistniałą sytuację i ponowną weryfikację przedłożonych ofert i szybkie składanie wniosków.

Oferenci, dla których realizacja zadań jest niezagrożona zaistniałą sytuacją, proszeni są o złożenie stosownego oświadczenia, że realizacja zadania odbędzie się zgodnie
z harmonogramem wskazanym w ofercie stanowiącym załącznik do umowy. 

Wnioski proszę przesyłać najlepiej w formie elektronicznej na adres mailowy: j.bachlaj@ugim.ozimek.pl

W sytuacji, jeżeli z przyczyn technicznych nie mogą Państwo przesłać wniosku w wersji elektronicznej proszę złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek po uprzednim ustaleniu dnia złożenia
z pracownikiem Urzędu: Joanna Bachłaj tel. 77 4622839


OTWARTE KONKURSY OFERT – WAŻNY KOMUNIKAT!

KOMUNIKAT

dla oferentów zadań publicznych realizowanych z budżetu Gminy Ozimek na wspieranie realizacji zadań publicznych
 z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Ozimek w roku 2020

 (w sytuacji zagrożenia koronawirusem i związanych z tym decyzjami ograniczeń w życiu społecznym)

Jeśli złożyliście Państwo ofertę na realizację zadań publicznych z budżetu Gminy Ozimek i w związku z tym planujecie  realizację programów szkolenia sportowego czy korzystanie z publicznych obiektów i instytucji – PROSIMY O PONOWNĄ WERYFIKACJĘ ZŁOŻONYCH PRZEZ WAS OFERT I PRZEGLĄD PODPISANYCH UMÓW

W razie możliwych trudności w realizacji złożonych zadań, proponujemy Państwu kilka rozwiązań:

  • Wniosek o rozwiązanie umów za porozumieniem stron
  • Wniosek o aneksowanie zawartych umów
  1. W szczególnych przypadkach, związanych z konkretną datą i ryzykiem niewywiązania się z założonych rezultatów (np. brak frekwencji czy konieczność odwołania) prosimy o rozważenie rozwiązania umów za porozumieniem stron – na Państwa wniosek.

Taki wniosek należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem (pocztą elektroniczną lub
w Biurze Podawczym) przed poniesieniem kosztów przygotowania i realizacji zadania

  1. Jeśli możliwa jest zmiana terminu i harmonogramu realizacji zadania w roku 2020, która nie zmieni złożonych rezultatów zadania, możecie Państwo rozważyć aneksowanie umów

Odpowiednie wnioski o umożliwienie korekty ofert prosimy przedkładać z 30 dniowym wyprzedzeniem jedynie pocztą elektroniczną lub w Biurze Podawczym.

Na wniosek oferentów jesteśmy gotowi umożliwić ponowną korektę harmonogramów zadań oraz przyjąć Państwa wnioski o wycofanie się z ich realizacji.

Wnioski  należy składać z odpowiednim wyprzedzeniem w wersji elektronicznej (skan z podpisami osób upoważnionych i przesyłać drogą pocztową). Prosimy o pilną reakcję na zaistniałą sytuację i ponowną weryfikację przedłożonych ofert i szybkie składanie wniosków.

Oferenci, dla których realizacja zadań jest niezagrożona zaistniałą sytuacją, proszeni są o złożenie stosownego oświadczenia, że realizacja zadania odbędzie się zgodnie
z harmonogramem wskazanym w ofercie stanowiącym załącznik do umowy. 

Wnioski proszę przesyłać najlepiej w formie elektronicznej na adres mailowy: j.bachlaj@ugim.ozimek.pl

W sytuacji, jeżeli z przyczyn technicznych nie mogą Państwo przesłać wniosku w wersji elektronicznej proszę złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek po uprzednim ustaleniu dnia złożenia
z pracownikiem Urzędu: Joanna Bachłaj tel. 77 4622839

 do góry