Zapytanie ofertowe nr S.271.01.2020 na zdanie pn.: Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem

ZAPYTANIE OFERTOWE

nr S.271.01.2020

na zdanie pn.:

Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 

ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 –14:00

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych w ilości  17  szt. wraz z monitorami 17 szt., wyposażeniem (mysz, klawiatura), systemami operacyjnymi, pakietami biurowymi do budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

 

Jednostka centralna (17 szt.)  Komputer Dell o minimalnych parametrach:

Procesor:

Intel Core i5-9400

Pamięć RAM:

8 GB (DIMM DDR4, 2666 MHz)

Dysk twardy:

SSD M.2 480 GB

 

Nagrywarka DVD:

Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer

Dźwięk:

Zintegrowana karta dźwiękowa

Łączność:

Wi-Fi  (802.11 b/g/n)

VGA (D-sub) - 1 szt.

HDMI - 1 szt.

 

Karta graficzna

Intel UHD Graphics 630

LAN

LAN 10/100/1000 Mbps

 

 Klawiatura i mysz:   

Dell USB

Zainstalowany system operacyjny:

Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa)

Gwarancja

36 miesięcy

Oprogramowanie biurowe (17 szt.) :

Microsoft Office 365 Business Premium subskrypcja na 12miesięcy

Monitor (17 szt.)             :

Asus,Dell,Philips, iiyama o minimalnych parametrach:

Przekątna:

22"

Rozdzielczość:

1920 x 1080

Matryca:

LED, IPS

Powłoka matrycy:

Matowa

Złącza:

      VGA (D-sub) - 1 szt

HDMI - 1szt

Czas reakcji:

5 ms

Gwarancja

36 miesięcy

 

 

3. Dostarczone przez Wykonawcę licencje do oprogramowania, muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (itp.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.

4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Warunki zlecenia: zostały określone w załączniku nr 2 – projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 14 dni od dnia podpisania umowy

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, które stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Podstawą obliczenia ceny za dostawę komputerów jest opis przedmiotu zamówienia oraz umowa.
  3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowejza realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym

    Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

      § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

      § 2.  Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

5. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.

6. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

7. Oferta winna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;

4. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;

5. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / do siedziby Zamawiającego lub elektronicznie na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl do dnia 10.04.2020r. do godz. 10:00 .

Z uwagi na epidemię koronawirusa nie ma możliwości składania osobiście ofert w siedzibie Zamawiającego!!!

- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.

  1. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie zamieści wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
  7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  8. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro.

 

OCENA OFERT

  1. cena - 100% ,

                 najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert

     Liczba pkt =  …………………………………..…….…………………………………….   x  100

      cena badanej oferty

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Opis sposobu obliczania ceny:

1)      Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT

2)      Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia w rozbiciu na cenę komputera i monitor wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro oraz na tablicy ogłoszeń.

 

ZMIANY  UMOWY

a)      Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:

-        wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,

-        zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

-        powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.

DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Barbara Durkalec   pod numerem telefonu 77 46 22 837 oraz adresem email: sekretarz@ugim.ozimek.pl

2)      ZAŁĄCZNIKI:

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1 ,

Projekt umowy – załącznik nr 2.

Burmistrz Ozimka

                                                                                                                         /-/ Mirosław Wieszołek

Załączniki:
 do góry