Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym nr ZZP.271.20.2012.KS na opracowanie promocji projektu współfinasowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 - 2013 pn.: Przebudowa ul. Pustki w Krasiejowie.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013

„inwestujemy w Twoją przyszłość”

O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U

z dnia 08.11.2012r.

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)


I.        ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego

46 – 040 Ozimek

Ul. Ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 

II.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu - opracowanie artykułu w formacie (przynajmniej) A4 zawierającego min. 3 zdjęcia promującego zrealizowane zadanie p.n. „Przebudowa ul. Pustki w Krasiejowie” współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w celu zamieszczenia go na stronie internetowej Gminy Ozimek oraz w lokalnej gazecie Wiadomościach Ozimskich.

Opracowany artykuł będzie posiadał również informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - zostanie oznaczony zgodnie zasadami opisanymi w  vademecum tom III dostępny na stronie internetowej www.rpo.opolskie.pl

Zamawiający udostępni zdjęcia wykonane w trakcie realizacji zadania oraz dokumenty niezbędne do opracowania promocji projektu)

 

III.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

 

IV.   MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:

-        poczty elektronicznej na adres przetargi@ugim.ozimek.pl

-        faksem na nr 77 4622811,

-        kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.11.2012r. do godz. 15:00

  1. Ocena ofert  zostanie  dokonana  w terminie do 7 dni, a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony  w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.ozimek.pl
    w zakładce przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro .
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro
Załączniki:
 do góry