Ogłoszenie o naborze na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku

Dyrektor Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku 

ogłasza nabór na stanowisko GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku z siedzibą przy ul. ks. Jana Dzierżona 4 B, 46-040 Ozimek.

 

Data publikacji ogłoszenia: 26.11.2021 r.

Termin składania ofert: 10.12.2021 r.  godz. 12.00

Wymiar czasu pracy: 1 etat, pełny wymiar czasu pracy.

Przewidywana data zatrudnienia: 04.01.2022 r.

 

 

1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

 

1) wymagania niezbędne:

 

  1.     obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
  2.     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3.     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  4.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5.     znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  6.      spełnienie jednego z poniższych warunków:

 - ukończone ekonomiczne jednolie studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,

-    ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,

-    posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

-    posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;

g. nieposzkalowana opinia;

h. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

 

2) wymagania dodatkowe:

 

  1.     umiejętność kierowania zespołem;
  2.     dyspozycyjność;
  3.     doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
  4.    znajomość obsługi komputera w środowisku windows, programów pakietu Microsoft Office (w tym arkusz kalkulacyjny), poczty elektronicznnej oraz programów księgowych (księgowość budżetowa i rachunkowa);
  5.     predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
  6.      umiejętność pracy pod presją czasu;
  7.     znajomość przepisów:

-   ustawy o rachunkowości;

-   ustawy o finansach publicznych;

-   ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

-   ustawy o samorządzie gminnym;

-   ustawy o pracownikach samorządowych;

-   ustaw regulujących kwestie podatkowe, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy;

-   ustawy z zakresu oświaty (m.in. Karta Nauczyciela, ustawa o systemie oświaty, ustawa o systemie informacji oświatowej, ustawa prawo oświatowe, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych).

 

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1)                prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych oraz Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku;

2)                wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;

3)                dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostek i GZO;

4)                dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostek i GZO;

5)                koordynacja pracy i nadzór nad podległymi pracownikami;

6)                dekretowanie dokumentów rozrachunkowych i budżetowych jednostek i GZO;

7)                sporządzanie sprawozdań z wykonania planu wydatków i dochodów budżetowych, finansowych i opisowych z zakresu prowadzonej działalności;

8)                nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych w jednostkach i GZO oraz naliczanie aktualizacji i umorzeń wartości środków trwałych;

9)                nadzór nad prawidłowością rozliczania opłat za pobyt i wyżywienie  dzieci w jednostkach;

10)            koordynacja w zakresie sprawozdawczości do Głównego Urzędu Statystycznego,

11)            opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości, a w szczególności: polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji;

12)            zapewnienie realizacji zarządzeń Burmistrza, dyrektorów jednostek i GZO dotyczących gospodarki finansowej;

13)            współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy, Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi instytucjami powiązanymi z gospodarką finansową jednostek i GZO.

 

 

3a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

1)                      praca w biurze, na pełny etat;

2)                      praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy;

3)                      wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku;

4)                      wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym;

5)                      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

6)                      przewidywany termin zatrudnienia – 4 stycznia 2022 r.;

7)                      pracę na stanowisku Głównego Księgowego zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego; nie wymaga ona szczególnych właściwości psychofizycznych, choć wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym oraz odporność na stres; na tym stanowisku, oprócz ogólnego dobrego stanu zdrowia brak jest szczególnych wymagań zdrowotnych;

 

3b. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.

 

4. Wymagane dokumenty:  

 

1)                list motywacyjny;

2)                życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata, z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;

3)                kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, według wzoru (kwestionariusz osobowy - pobierz) możliwego do pobrania w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku w pokoju 204;

4)                kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a  w przypadku pozostawania w stosunku pracy- zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej;

5)                kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;

6)                kserokopie dokumentów, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP);

7)                oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

8)                oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9)                oświadczenie kandydata o pasiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

10)            kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

11)            spis wszystkich dokumentów zawartych w ofercie kandydata.

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone podpisaną własnoręcznie klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Zakład Oświaty w Ozimku dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku podczas procesu rekrutacji (jeżeli w CV będzie zdjęcie).

 

Aplikacja nie zawierająca podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierająca oświadczenie o wadliwej treści nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.

 

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

1) dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku” osobiście w siedzibie Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B lub przesłać listownie na adres:

Gminny Zakład Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek

2) termin składania dokumentów:  do dnia 10 grudnia 2021 r. do godz. 12.00.

3) za datę doręczenia dokumentów aplikacyjnych uważa się datę wpływu dokumentów do Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku; dokumenty doręczone po terminie nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

 

 

6. Dodatkowe informacje:

1)                o poszczególnych etapach i czynnościach naboru będą informowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze;

2)                po przeprowadzonym naborze, informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie www.bip.ozimek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B.

 

 

7. Klauzula informacyjna RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zakład Oświaty w Ozimku, ul. ks. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, NIP: 7541721677, reprezentowany przez Dyrektora, adres e-mail: dyrektor@gzo.ozimek.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, Barbarą Sośnicką, jest możliwy listownie (adres powyżej) lub na adres e-mail: iod@gzo.ozimek.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:

  •            na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
  •            na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania.

archiwizacji na podstawie przepisów prawa, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności osoby i podmioty upoważnione oraz podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów powierzenia.
  1.  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru zgodnej z okresem wyznaczonym w JRWA (dotyczy okresu wynikający z przedawnienia roszczeń, przepisów prawa praca czy innych praw w tym zakresie),

a) jednocześnie Pani/Pana oferta pracy w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście lub zostanie odesłana w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru.

b) w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.

  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  1. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
  2. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.
Załączniki:
 do góry