OGŁOSZENIE
Burmistrza Ozimka
z dnia 18 sierpnia 2017 roku
Na podstawie uchwały Nr LI/478/10 Rady Miejskiej w Ozimku z dnia 25 października 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
ZAPRASZAM
wszystkie organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, mające siedzibę i działające na terenie gminy Ozimek
do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących
projektu „Programu współpracy Gminy Ozimek z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018”
Konsultacje trwają od 18 sierpnia 2017r. do 01 września 2017r.
w formie zgłaszania uwag do treści projektu Programu na formularzach
Treść projektu programu i formularz do zgłaszania uwag znajdują się na stronie internetowej bip.ozimek.pl (zakładka organizacje pozarządowe) oraz są dostępne w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku ul. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek (I piętro, pok. 118)
Wypełnione formularze należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 01 września 2017 roku na:
- adres siedziby Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, ul. Ks. J. Dzierżona 4B,
46-040 Ozimek,
- nr faxu 77/46 22 811,
- adres poczty elektronicznej j.bachlaj@ugim.ozimek.pl
Burmistrz Ozimka
/-/ Jan Labus