U r z ą d G m i n y i M i a s t a w O z i m k u,
z siedzibą przy ul. ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek,
o g ł a s z a n a b ó r k a n d y d a t a d o p r a c y
na stanowisko podinspektor ds. drogownictwa
w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku
Liczba wakatów i wymiar czasu pracy: 1 etat – pełny wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 22.05.2024 r.
Termin składania ofert do: 03.06.2024 godz. 17:00
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic i placów oraz budową nowych punktów świetlnych
Wymagania niezbędne (konieczne):
Wymagania dodatkowe (pożądane):
Informacja o warunkach zatrudnienia na stanowisku podinspektor ds. drogownictwa
Nazwa stanowiska |
Podinspektor ds. drogownictwa |
Środowisko pracy |
Godziny pracy - /pon.7:30 – 17:00/, /wt - czw. 7:30 – 15:30/, /pt.7:30-14:00/ - Praca jest wykonywana na terenie jednostki: pomieszczenia biurowe, gabinety, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, przejścia, winda, schody. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje klientów. Praca Jest wykonywana w razie potrzeb również w terenie |
Środki pracy |
Komputer z drukarką, kserokopiarka, skaner i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej. |
Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne |
Pracę na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga ona szczególnych właściwości psychofizycznych, choć wymaga dobrej komunikatywności i aktywności. Praca na tym stanowisku nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracowników wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym oraz odporność na stres. |
Oferta kandydata musi zawierać:
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest niższy niż 6%
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku – podinspektor ds. drogownictwa” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku,
ul. ks. Jana Dzierżona 4B;
46-040 OZIMEK
W terminie do dnia: 03.06.2024 r. do godz. 17:00
W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu do Urzędu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
Inspektor ds. kadr Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 5 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.
Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Klauzula informacyjna RODO
W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016) informuję, że:
2.Z administratorem - Burmistrzem Ozimka można skontaktować się pisemnie na adres siedziby w Ozimku przy ul. ks. Jana Dzierżona 4B lub poprzez adres email: sekretariat@ugim.ozimek.pl
3.Administrator - Burmistrz Ozimka wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się poprzez e-mail: artur.cieslik@politykabezpieczenstwa.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego na ww stanowisko .
Organem właściwym dla ww. skargi jest:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
9.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji na ww stanowisko.