OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W GMINNYM ZAKŁADZIE OŚWIATY W OZIMKU
Z DNIA 26.11.2021 R.
Dyrektor Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku
z siedzibą przy ul. ks. Jana Dzierżona 4 B, 46-040 Ozimek
Data publikacji ogłoszenia: 26.11.2021 r.
Termin składania ofert: 10.12.2021 r.
1) wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
2) doświadczenie zawodowe - minimum trzyletni staż pracy,
3) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą się ubiegać obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
4) korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opina.
1) znajomość przepisów z zakresu: Kodeksu pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz innych regulacji, niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na wyżej wymienionym stanowisku, a także przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
2) mile widziane doświadczenie i kwalifikacje zawodowe w prowadzeniu kadr oraz spraw związanych z ochroną danych osobowych,
3) wiedza z zakresu funkcjonowania oświaty w gminie Ozimek,
4) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia,
5) inicjatywa i umiejętność podejmowania decyzji,
6) mile widziane referencje,
7) kompetencje społeczne w relacjach z pracownikami i klientami,
8) odporność na stres,
9) wysoka kultura osobista, obowiązkowość, dyspozycyjność.
- miejsce pracy: praca jest wykonywana na terenie Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, II piętro,
- godziny pracy: poniedziałek 7:30 – 17:00; od wtorku do czwartku 7:30 – 15:30;
piątek 7:30 – 14:00,
- w miejscu pracy znajdują się pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, schody,
- osoba zatrudniona na ww. stanowisku obsługuje sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje klientów,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Pracę na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga ona szczególnych właściwości psychofizycznych, choć wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym, aktywności. Praca na tym stanowisku nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia.
1) podpisany odręcznie list motywacyjny,
2) podpisany odręcznie życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich
dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
3) kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, według wzoru (kwestionariusz osobowy) możliwego do pobrania w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku, w pokoju 204,
4) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku pozostawania w stosunku pracy- zaświadczenie o zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
6) kserokopie dokumentów, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP),
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
9) kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, dodatkowo kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem),
10) spis wszystkich dokumentów zawartych w ofercie.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) i kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone podpisaną własnoręcznie klauzulą:
Aplikacja nie zawierająca podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierająca oświadczenie o wadliwej treści nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze - inspektora ds. kadrowo-administracyjno-księgowych w Gminnym Zakładzie Oświaty w Ozimku” osobiście, w siedzibie Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B lub przesłać listownie na adres:
Gminny Zakład Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B , 46-040 Ozimek
w terminie do dnia 10 XII 2021 r. do godz. 12:00
Za datę doręczenia dokumentów aplikacyjnych uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Gminny Zakład Oświaty w Ozimku (data wpływu do GZO).
Dokumenty doręczone po ww. terminie nie będą rozpatrywane i podlegają zwrotowi.
O poszczególnych etapach i czynnościach naboru będą informowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze, w ciągu 3 dni roboczych od daty upływu terminu składania dokumentów.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie www.bip.ozimek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Gminnego Zakładu Oświaty w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B.
Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję, że:
realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
archiwizacji na podstawie przepisów prawa, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru zgodnej z okresem wyznaczonym w JRWA (dotyczy okresu wynikający z przedawnienia roszczeń, przepisów prawa praca czy innych praw w tym zakresie),
a) jednocześnie Pani/Pana oferta pracy w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście lub zostanie odesłana w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru.
b) w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.