DRO. 6220.7/3.2024.KK
Ozimek 21.05.2024r.
Zawiadomienie stron o zebranych dokumentach
i materiałach przed wydaniem decyzji
Stosownie do art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572) Burmistrz Ozimka zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały, w tym postanowienie (uzgodnienie) Regionalnego Dyrektora Ochrony Srodowiska, opinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu, do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, z wniosku Pana Piotra Rybczyńskiego Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Książąt Opolskich 27, 45 – 005 Opole, działającego z upoważnienia Zarządu Powiatu Opolskiego, ul. 1 Maja 29, 45 – 068 Opole, dla przedsięwzięcia przedsięwzięcia polegającego na: „Rozbudowie drogi powiatowej nr 1742 O w miejscowości Krasiejów ul. Brzeziny”.
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie UGiM w Ozimku, ul. Ks.J.Dzierżona, II piętro pok.219, z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 5 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Andrzej Brzezina
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
Obwieszczono: 21.05.2024r.