DRO. 6220.5/3.2021.KK
Ozimek 30.07.2021r.
Zawiadomienie stron o zebranych dokumentach
i materiałach przed wydaniem decyzji
Stosownie do art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ((Dz. U. z 2021r., poz. 735) Burmistrz Ozimka zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały, w tym opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Srodowiska, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu, do wydania decyzji w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, z wniosku Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Powstańców Śl. 54, 46 – 040 Antoniów, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa układu zgazowania wraz z zabudową instalacji kogeneracyjnej opartej na obiegu ORC na terenie działki nr 2299/500 zlokalizowanej przy ul. Ciepłowniczej w Schodni k/Ozimka”.
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie UGiM w Ozimku, ul. Ks.J.Dzierżona, II piętro pok.219, z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 5 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Andrzej Brzezina
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
Obwieszczono:30.07.2021r.