Gmina Ozimek siedziba: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku ul. ks.Jana Dzierżona 4b
tel. (+48) 77 462 28 00; fax (+48) 77 462 28 11
e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pl
www: ozimek.pl
Data wydruku: 2021-07-24 09:35:32

Aktualności

ORGANIZACJA PRACY URZĘDU GMINY I MIASTA W OZIMKU (W OKRESIE PANDEMII) OD DNIA 01.04.2021 R.

Uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, od dnia 01.04.2021r. wprowadza się do odwołania system indywidualnej obsługi klienta - po uprzedniej rezerwacji terminu lub po wezwaniu z urzędu. W sprawach pilnych załatwianych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny.

 

Przed wejściem do punktu obsługi klienta wymagane jest dokonanie pomiaru temperatury.

 

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku obsługuje klientów w następujących godzinach:

- w poniedziałki w godz. 7:30 – 17:00
(ostatni klienci w tym dniu umawiani są na godz. 16.30)

- od wtorku do czwartku w godz. 7:30 – 15:30
(ostatni klienci w danym dniu umawiani są na godz. 15.00)

- w piątki w godz. 7:30 – 14:00
(ostatni klienci w tym dniu umawiani są na godz. 13.30)

Informujemy, że dokumenty można składać w Biurze Podawczym przy wejściu do budynku urzędu, przesyłać za pomocą systemu EPUAP, korespondencyjnie lub przez portal e-obywatel: https://e-obywatel.ozimek.pl/.

 

PUNKT KASOWY

Informujemy, iż w urzędzie na parterze zostanie uruchomiona Kasa Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, która będzie funkcjonować od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 12:00 oraz 13.00 do 15.00. W piątki kasa jest czynna w godz. 8.00 do 13.00.
Kasa znajduje się w okienku po lewej stronie od wejścia głównego.

 

URZĄD STANU CYWILNEGO:

Od dnia 1 kwietnia 2021r. do odwołania w Urzędzie Stanu Cywilnego wprowadzono ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców. Osobiście przyjmowane będą wyłącznie sprawy związane z rejestracją zgonów – zgodnie z kolejnością przyjścia do urzędu.

W pozostałych pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonu:
77 46 22 802; 77 46 22 801.

Wnioski o wydanie odpisów z aktów stanu cywilnego można składać za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie.

 

PROFIL ZAUFANY

Profil zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji (m.in. ePUAP, CEIDG, ZUS, Urząd Skarbowy oraz Urzędy Gmin, Powiatów, Województw i centralnej administracji rządowej). Dzięki profilowi zaufanemu można załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu np. wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do Urzędu, wnieść podanie, odwołanie, skargę.

Profil zaufany można potwierdzić w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku - na parterze w Biurze Podawczym urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.

Profil zaufany można także potwierdzić korzystając z bankowości elektronicznej. 

Zachęcamy również do zakładania profilu tymczasowego, bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym oraz dla osób, którym bank nie daje możliwości logowania za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.pz.gov.pl oraz zakładce https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage.