16 września na bieżni Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku odbył się trening BBL Ozimek, w ramach którego włączyliśmy się do 3. PKO Biegu Charytatywnego. Uczestnicy pokonali 153 kilometry i 350 metrów w biegu sztafetowym. Przeliczając to na okrążenia bieżni przy SP3 (250m) mamy razem 613,4 okrążenia, a na okrążenia bieżni pełnowymiarowej (400m) 383,37 okrążenia. Jesteśmy dumni z wyniku naszych biegaczy.
BBL OZIMEK dziękuje wszystkim uczestnikom biegu, bez Was nie osiągnęlibyśmy takiego wyniku oraz wolontariuszom, którzy zliczali nasze okrążenia.
50-tka biegaczy wczorajszej akcji:
1. Brylczak Kasia
2. Wiercińska Iwona
3. Olszewska Gosia
4. Bachłaj Joanna
5. Michnik Rysiek
6. Bachłaj Tomasz
7. Michnik Jadzia
8. Jakubowska-Pytel Kamila
9. Bachłaj Maciej
10. Gubernat Ania
11. Duszewska-Adamiec Dominika
12. Adamiec Sebastian
13. Waligórska Aneta
14. Pepławska Aneta
15. Grażyna Urbanowska
16. Klemens Barbara
17. Klemens Krzysztof
18. Klemens Magdalena
19. Wolicka-Mazurkiewicz Marzena
20. Mazurkiewicz Aleksander
21. Marciniak Mirosław
22. Frąk Sławomir
23. Adamietz Marek
24. Szmuk Łukasz
25. Frąk Adam
26. Wieczorek Jakub
27. Szewczyk Bartłomiej
28. Kancik Tobiasz
29. Gohl Julia
30. Helios-Wieczorek Katarzyna
31. Kaczmarek Agnieszka
32. Bejm Daria
33. Bejm Paweł
34. Bejm Mateusz
35. Dudkiewicz Magdalena
36. Krawczyk Emilia
37. Jasińska Aleksandra
38. Przybyła Paweł
39. Machulak Kacper
40. Fiałkowska Martyna
41. Jasiniak Dariusz
42. Oliwa Wioletta
43. Krzyżowski Tomasz
44. Kotyś Olaf
45. Brysch Tomasz
46. Gleń Filip
47. Stonoga Agnieszka
48. Stonoga Tomasz
49. Niedobra Barbara
50. Nawarowski Marcin
Grupa uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Ozimku wsparła naszą akcję i przez godzinę liczyła wybiegane okrążenia, za co bardzo dziękujemy
Szczególne podziękowania składamy panu Dariusz Górniaszek dyrektorowi Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku za wsparcie i życzliwość w postaci udostępnienia budynku szkoły i stolików z krzesłami oraz Pani Barbarze Katolik Dyrektorowi Ośrodka Integracji i Pomocy Społecznej w Ozimku za wsparcie finansowe, w ramach którego zakupiono wodę i drobny poczęstunek dla uczestników.