Data wydruku: 2024-06-30 19:24:48

Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.26.2014.IW z dnia 08.05.2014r. na dostawę i montaż sprzętu w ramach projektu "Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór"

 

               

                    

POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONO W DNIU 12.05.2014R.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr ZZP.271.26.2014.IW

z dnia 08.05.2014r.

na dostawę i montaż sprzętu

w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”

 I.      ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Siedziba Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46 – 040 Ozimek

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu wraz z montażem w ramach projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:

  1. Laptop DELL Inspirion 15-3521 i3-3217U lub równoważny z zainstalowanym systemem Windows 8 oraz oprogramowaniem szkolnym MS Office 2013 (wersja językowa polska). Minimum: ekran 15,6 cala 1366x768 pikseli, procesor i3, pamięć ram  4GB, pojemność dysku 500GB, kamera, głośniki, mikrofon, czytnik kart pamięci 4 w 1 (SD, MMC, MS, MS Pro), 4 złącza USB, wyjście HDMI, mysz optyczna, napęd DVD-RW, nagrywarka, akumlator, zasilacz.
  2. Projektor BENQ Ms502 lub równoważny, wraz ze statywem sufitowym przewodem HDMI min. 7 metrów. Minimum: projektor w technologii DLP, rozdzielczość SVGA, jasność min. 2700 Ansi lum, kontrast min. 13000:1, wbudowany głośnik, trwałość lampy w trybie Eko minimum 6000 godzin.
  3. Tablica interaktywna suchościeralna QOMO QWB200-BW 88” lub równoważna. Wymagane minimalne parametry: tablica suchościeralna, magnetyczna technologia pozycjonowania w podczerwieni IR, o przekątnej roboczej minimum 78”, wskaźnik, 3 pisaki, przewód USB, dołączone do tablicy interaktywne oprogramowanie w języku polskim posiadające funkcję min. automatycznego zapisywania pliku co zadany interwał czasu i odtwarzanie go po niekontrolowanym zamknięciu programu, możliwość pracy kilku osób równocześnie, funkcja rozpoznawania pisma odręcznego, wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe, zarządzanie obiektami, definiowanie skrótów, funkcja chwytania obrazów.
  4. Urządzenie wielofunkcyjne: drukarka, skaner, kopiarka, kolor, format A4 - Brother DCP-J 132 lub równoważny z osobnymi wkładami do drukowania w każdym kolorze.
  5. Radioodtwarzacz wyposażony w odtwarzacz płyt CD Philips AZ 1046 lub równoważny – odtwarzacz CD.

 III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy

 

IV.  SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym             według załączonego wzoru lub w podobnej formie zawierającej wszystkie niezbędne informacje i przesłać  za pośrednictwem:

-         faksu na nr 77/4622811,

-         kuriera/poczty polskiej

-         lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 118 I piętro)

  1. Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
  2. W przypadku składania oferty przez osobę nie wymienioną w rejestrze do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do składania ofert.
  3. Termin składania ofert - do dnia 14.05.2014r.
  4. Oferty złożone po terminie (po dniu 14.05.2014r.) nie będą rozpatrywane.
  5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 V.   OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
  3. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  4. Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy lub opatrzone jedynie parafą bez pieczątki imiennej zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  5. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
    w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:

C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

  1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
  2. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
  2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl  (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

 VIII.   DODATKOWE INFORMACJE

  1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy – załącznik nr 2.
  2. Dodatkowych informacji udziela PaniIwona Wiercińska pod numerem telefonu  77/46 22 833.

 

IX.  ZAŁĄCZNIKI

 

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,

Wzór umowy – załącznik nr 2.

 

Załączniki:
zał. nr 2 - wzór umowy (104,16 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-05-08 15:10 Liczba pobrań: 15

zał. nr 1 - formularz ofertowy (113,50 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-05-08 15:10 Liczba pobrań: 9

Zapytanie ofertowe (68,00 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-05-08 15:10 Liczba pobrań: 14

UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO (50,50 kB)

załączył: Justyna Matysek, Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami dnia 2014-05-12 12:05 Liczba pobrań: 6