POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE,
DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY (załącznik)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ZZP.271.02.2014.IW
z dnia 22.01.2014r.
na
przeprowadzenie kursów nauki pływania dla uczniów klas I-III gimnazjum Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku, uczestników projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór”
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Siedziba Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
46 – 040 Ozimek
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu nauki pływania dla uczniów klas I-III gimnazjum Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku, uczestników projektu „Dobra szkoła, dobra praca – mój wybór” nr POKL.09.01.02-16-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
W ramach projektu realizowane będą 3 kursy. Każdy kurs obejmuje 30 godzin zajęć dla 15 uczniów.
Dla każdego kursu zaplanowano 15 pobytów, każdy po 2 godziny. (Łącznie 45 pobytów na basenie, tj. 90 godzin zajęć).
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Harmonogram na pierwszy kurs zostanie ustalony wspólnie z wybranym wykonawcą usługi po naborze uczestników zajęć w szkole. Harmonogramy na 2 i 3 kurs zostaną ustalone po rozpoczęciu nowego roku szkolnego. Zajęcia będą się odbywać
w ramach zajęć pozalekcyjnych. Mogą odbywać się po lekcjach, bądź w dni wolne od szkoły (za wyjątkiem ferii i wakacji).
IV. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj. obiektem krytej pływalni oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 40 km z pomieszczeniami towarzyszącymi (zaplecze sanitarne, szatnie, natryski, depozyt itp.)
dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami posiadające uprawnienia Instruktora Pływania
posiadają stosowne ubezpieczenie OC w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie są w trakcie postępowania upadłościowego, upadłości lub likwidacji,
Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.
V. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty (formularza ofertowego) należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych warunków:
a) podpisane oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
c) odpowiedniego pełnomocnictwa jeżeli Oferta jest podpisywana przez osobę (osoby) inną niż ujawniona we właściwym rejestrze jako uprawniona do reprezentacji Oferenta,
d) odpowiedniego pełnomocnictwa w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, w którym podmioty uczestniczące w Konsorcjum wskażą pełnomocnika do reprezentowania i składania oświadczeń woli w zakresie spraw związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym. Ustanowienie pełnomocnika nie jest konieczne jeżeli Oferta podpisywana jest przez wszystkie podmioty uczestniczące w Konsorcjum,
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:
1) kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia.
2) kopii dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia nauki pływania
IV. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- faksu na nr 77/4622811,
- kuriera/poczty polskiej
- lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego (parter)
V. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu 77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl
IX. ZAŁĄCZNIKI
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór oświadczenia – załącznik nr 2
Wzór umowy – załącznik nr 3.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MAREK KORNIAK