DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERT - 05.03.2013
DODANO OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
znak postępowania: ZZP.271.05.2013.JM
B U R M I S T R Z O Z I M K A
ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na zadanie pn:
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie
pn.: Szkoła pełna pomysłów
Numer ogłoszenia: 65680 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Ozimek oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych uczniów i uczennic tych szkół w projekcie „Szkoła pełna pomysłów”
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów i uczennic w 5 wiejskich szkołach prowadzonych przez Gminę Ozimek dzięki wdrożeniu 3 elementów programu rozwojowego w latach 2013-2014 dla 119k/106m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 62 części:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku
Część 1: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki kl. VI, 30 godzin
w 2013 roku w roku szkolnym 2012/2013;
Część 2: zajęcia - wykorzystanie technologii ICT w rozwijaniu zdolności matematycznych, 2013 r. - 26 godzin, 2014 r. – 34 godziny; łącznie 60 godzin w roku szkolnym 2013/2014
Część 3:
- zajęcia z doskonalenia kompetencji językowych poprzez pracę
w gazetce szkolnej, 2013 r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014 r. – 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
- opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu – w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
- opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic - Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;
Część 4:
- zajęcia: nauka języka angielskiego poprzez teatr - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014r. – 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
- opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu – w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
- opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;
Część 5:
- zajęcia: Żyj kolorowo warsztaty plastyczne, 2013r. - 56 godzin (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014), 2014r. – 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 90 godzin;
- opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu – w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
- opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;
Część 6:
-zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki kl. V; 2013r. - 26 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014r. – 34 godziny w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;
Część 7:
-opieka podczas 45 wyjazdów na basen; 27 wyjazdów w 2013 roku (15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin;
Część 8:
-opieka podczas 45 wyjazdów na basen 27 wyjazdów w 2013 roku (15 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 a 12 w roku szkolnym 2013/2014) i 18 wyjazdów w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014, łącznie 90 godzin;
Część 9:
-opieka podczas wyjazdu uczniów do teatru w Opolu – w VI 2013 roku; przewidywany czas do 5 godzin oraz wyjazdu do teatru do Gliwic w I 2014 roku, przewidywany czas do 5 godzin, łącznie 10 godzin;
Część 10:
-opieka podczas 2 wyjazdów do Bierkowic- Muzeum Wsi Opolskiej łącznie 10 godzin w V i X 2013 roku;
Szkoła Podstawowa w Krasiejowie
Część 11:
-zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, 2013r. - 24 godziny, z czego 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014r. – 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 36 godzin;
Część 12:
- zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na j. obce „Poznajemy kulturę i literaturę krajów anglosaskich”; 2013r. - 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 a 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
- opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 6 godz. w XII 2013 roku;
- opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin;
Część 13:
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j. polskiego "Aby język giętki...potrafił i chciał"; 2013r. - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014r. - 10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do teatru w Opolu w V 2013 roku, 6 godzin
- opieka podczas wyjazdu na projekcję filmu w Opolu w X 2013 roku, 6 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Muzeum Śląska Opolskiego w IV 2014 roku, 6 godzin;
Część 14:
- zajęcia "Poszukiwacze skarbów" - innowacyjne formy nauczania - architektoniczne i językowe; 11 w roku szkolnym 2012/2013, a 9 w roku szkolnym 2013/2014 łącznie w roku 2013 20 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Wojewódzkiej w Opolu w IV 2014 roku, 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Brzegu w V 2014 roku, 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Moszna - Rogów Opolski - Kamień Śląski w V 2014 roku, 5 godzin;
Część 15:
- zajęcia z j. ojczystego niemieckiego "Bliżej tradycji, obyczajów, uroczystości naszej małej ojczyzny" – 2013r. - 2 godziny w roku szkolnym 2012/2013, 2014r. – 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 10 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku, 4 godziny;
- opieka podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny w XII 2013 roku i 4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w X 2013 roku 4 godziny;
Część 16:
zajęcia - doradztwo i opieka pedagogiczna w roku szkolnym 2012/2013 – 9 godzin;
Część 17:
opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 roku (IX – 4 wyjazdy, X – 5 wyjazdów, XI – 4 wyjazdy, XII – 2 wyjazdy);
Część 18:
opieka podczas 15 wyjazdów na basen - innowacyjne formy nauczania po 2 godz. każdy wyjazd, łącznie 30 godzin w 2013 (IX – 4 wyjazdy, X – 5 wyjazdów, XI – 4 wyjazdy, XII – 2 wyjazdy);
Część 19:
opieka podczas 2 wyjazdów do biblioteki językowej w Opolu
w IV 2013 roku i w X 2013, każdy wyjazd po 4 godziny, łącznie 8 godzin;
Część 20:
opieka podczas wyjazdu do teatru na sztukę anglojęzyczną - 6 godz. w XII 2013 roku;
Część 21:
opieka podczas 2 wyjazdów w I i V 2014 roku do Opola na lekcje z native speakerem; po 4 godziny na wyjazd, łącznie 8 godzin
Część 22:
opieka podczas wyjazdu do biblioteki językowej w Opolu w IV 2013 roku, 4 godziny;
Część 23:
opieka podczas dwóch wyjazdów do Bierkowic 4 godziny w XII 2013 roku i 4 godziny w IV 2014 roku, łącznie 8 godzin;
Część 24:
opieka podczas wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w X 2013 roku 4 godziny;
Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu
Część 25: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013 , 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
Część 26: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
Część 27: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
Część 28: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013-10 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014-20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
Część 29: zajęcia logopedyczne; 2013-10 godzin, 2014-10 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
Część 30:
- zajęcia matematyczno-przyrodnicze (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013r. – 15 godzin; 2014r. – 25 godzin; łącznie 40 godzin
w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas wyjazdu do Izby Leśnej w Kupach w IX 2013 roku 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku, 10 godzin;
Część 31:
- zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne ukierunkowane na język niemiecki; 2013r. – 8 godzin, 2014r. – 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w XII 2013 - 4 godziny;
- opieka podczas wyjazdu do Biblioteki Austriackiej w Opolu w V 2014 - 4 godziny;
Część 32:
- zajęcia historyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013- 15 godzin, 2014 – 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas wyjazdu do Grodu Rycerskiego w Byczynie w IX 2013 roku – 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie we IX 2013 roku, 10 godzin;
Część 33: zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne z języka angielskiego; 2013 -
15 godzin, 2014 – 15 godzin; łącznie 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
Część 34:
- zajęcia sportowe; 2013 - 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013, 2014 – 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
- opieka podczas 5 (XI i XII 2013) wyjazdów na lodowisko w roku szkolnym 2013/2014 – łącznie 15 godzin;
- opieka podczas 15 wyjazdów na basen w 2014 roku w II – 2 wyjazdy, III – 4 wyjazdy, IV – 3 wyjazdy, V – 3 wyjazdy, VI – 3 wyjazdy, łącznie 30 godzin;
Część 35:
- zajęcia plastyczne (dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne); 2013 - 8 godzin, 2014 – 12 godzin; łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej –w XI 2013 roku, 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Muzeum Wsi Opolskiej –w III 2014 roku, 5 godzin;
Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach
Część 36: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki; 2013 – 30 godzin z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;
Część 37: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego; 2013 –
30 godzin, z czego 10 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 30 godzin; łącznie 60 godzin;
Część 38: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego; 2013 –
20 godzin, 2014 – 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
Część 39: doradztwo i opiekę psychologiczno-pedagogiczną; 2013 –
9 godzin, z czego 7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 2 godziny w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 6 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 15 godzin;
Część 40:
- zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko matematyczno-przyrodnicze; 2013 – 10 godzin, 2014 – 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Część 41:
- dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne - kółko filmowo-teatralne; 2013 – 10 godzin, 2014 – 15 godzin; łącznie 25 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
- opieka podczas 2 wyjazdów do teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu w X 2013 roku i III 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Część 42: zajęcia dla uczniów zdolnych z języka angielskiego; 2013 – 20 godzin, 2014 – 30 godzin; łącznie 50 godzin w roku szkolnym 2013/2014;
Część 43: opieka podczas 2 wycieczek na Górę św. Anny w IX 2013 i V 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Część 44: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Część 45: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Część 46: opieka podczas wyjazdu do Centrum Nauk Kopernik w Warszawie w V 2014 roku; łącznie 10 godzin;
Szkoła Podstawowa w Antoniowie
Część 47: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego "W labiryncie ortografii"; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin;
Część 48: zajęcia wyrównawcze z języka polskiego "W labiryncie ortografii"; 2013- 30 godzin z czego 17 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin;
Część 49: zajęcia z terapii logopedycznej; 2013 - 20 godzin, z czego 13 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku 2013/2014; 2014 – 10 godzin
w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 30 godzin;
Część 50: zajęcia rewalidacji indywidualnej; 2013 – 30 godzin z czego
16 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 14 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 30 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;
Część 51: zajęcia z języka polskiego przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 – 20 godzin z czego
8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;
Część 52: zajęcia z matematyki -przygotowujące do sprawdzianu - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne; 2013 – 20 godzin, z czego
7 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;
Część 53: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 - 26 godzin;
Część 54: zajęcia warsztaty językowo-przyrodnicze - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne 16 godzin w 2013 roku, z czego 8 godzin w roku szkolnym 2012/2013, a 8 godzin w roku szkolnym 2013/2014 i 10 godzin w 2014 roku w roku szkolnym 2013/2014 - 26 godzin;
Część 55:
- zajęcia "Przyroda w obiektywie" - informatyczno -przyrodnicze warsztaty fotografii cyfrowej - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne; 2013 – 25 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 13 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 38 godzin;
- opieka podczas warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku – 5 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny) - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V 2014 roku – 7 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 – 6 godzin;
Część 56:
- zajęcia "Na tropach przyrody - warsztaty przyrodnicze; 2013 – 20 godzin, z czego 12 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 8 godzin
w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;
- opieka podczas 3 warsztatów edukacji przyrodniczej na Górze św. Anny w V 2013 roku, I 2014 roku i III 2014 roku – łącznie 15 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do Wrocławia (ogród botaniczny) - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w V 2014 roku – 7 godzin;
- opieka podczas wyjazdu do zoo w Opolu - wyjazdowe formy pracy warsztatowej w X 2013 – 6 godzin;
Część 57: zajęcia - Mistrzowie unihokeja; 2013 – 35 godzin, z czego 20 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 –
25 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 60 godzin;
Część 58: zajęcia -gimnastyka korekcyjna; 2013 – 30 godzin, z czego
15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 20 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 50 godzin;
Część 59: zajęcia psychoedykacyjne (doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna); 2013 – 20 godzin, z czego 11 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 9 godzin w roku szkolnym 2013/2014, 2014 – 15 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie 35 godzin;
Część 60: zajęcia poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne; 2013 –
16 godzin, z czego 9 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i 7 godzin w roku szkolnym 2013/2014; 2014 – 12 godzin w roku szkolnym 2013/2014; łącznie
28 godzin;
Część 61: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku;
Część 62: opieka podczas 15 wyjazdów na basen (łącznie 45 godzin opieki); 5 wyjazdów w roku szkolnym 2012/2013 i 10 wyjazdów w roku szkolnym 2013/2014, z czego 4 wyjazdy w 2013 roku i 6 wyjazdów w 2014 roku;
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do:
1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu,
2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu „Szkoła pełna pomysłów” dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu,
3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu,
4) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu,
5) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,
6) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
7) sprawowania opieki nad uczniami na organizowanych wyjazdach edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują,
8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- w szczególności informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,
11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,
12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu),
13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów,
14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, jeśli zajęcia takie wyjazdy przewidują - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej)
15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl
17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów,
20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej,
21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci – obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu,
24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),
W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do:
1) sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych,
2) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki
3) sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego
4) współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą,
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć
2) bezpieczeństwo uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych,
3) jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
4) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
5) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan,
6) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.
Jednej godzinie:
a) zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz rozwijających uzdolnienia odpowiada czasowo - 45 minut.
b) zajęć specjalistycznych (tj, wymienionych w cz. 16, 29, 39, 49, 50, 59, i 60) odpowiada czasowo – 60 minut
c) opieki podczas wyjazdów odpowiada czasowo - 60 minut
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 62.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1)ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika. Inne dokumenty jakie należy dostarczyć przed podpisaniem umowy: 1)kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających, że osoby realizujące zajęcia w ramach projektu posiadają kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych zajęć.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów, 2) zmiany liczby godzin zajęć, 3) zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie, 4) zmiany terminów organizowanych wyjazdów edukacyjnych 5) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów, 6) termin realizacji: w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ 2. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4 B pok.100 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.02.2013 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
BIURO PODAWCZE (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający nie przewiduje:
− zawarcia umowy ramowej,
− ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Burmistrz Ozimka
/-/ Marek Korniak