Data wydruku: 2024-11-21 17:31:21

Zapytanie ofertowe S.271.14.2023.BD na przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku „Obsługa dokumentu elektronicznego na platformie ePUAP” realizowane w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

 

Realizacja projektu w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze 3413/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT - EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" o numerze P0PC.05.01.00-00-0001/21-00.

 

Ozimek, dnia 24 lipca 2023 roku

Zapytanie ofertowe S.271.14.2023.BD

 na przeprowadzenie szkolenie pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku" Obsługa dokumentu elektronicznego na platformie ePUAP" realziowane w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

  1. Zamawiający: Gmina Ozimek, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek (991-03-25-175), zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu wyłączonym z zakresu przedmiotowego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  2. Opis przedmiotu zamówienia.

Czas szkolenia  :

Minimalny wymiar czasu – 4 godziny zegarowe.

Liczba uczestników: 15 osób 

  • Zakres szkolenia :
  • Elektroniczne środowisko pracy urzędu: BIP, Serwis internetowy, elektroniczna skrzynka kontaktowa (ESP, UPO), e-urząd, System Obiegu Dokumentów.
  • Elektroniczna skrzynka podawcza w aspekcie ustawy o informatyzacji oraz rozporządzenia w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
  • Urzędowe poświadczenie odbioru w aspekcie ustawy o informatyzacji oraz rozporządzenia w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
  • Dokument elektroniczny? xml? dlaczego taki format?.
  • Konta użytkowników: rejestracja konta na platformie ePUAP .
  • Profil zaufany w aspekcie ustawy o informatyzacji.
  • ePUAP – w aspekcie ustawy o informatyzacji oraz rozporządzenia w sprawie zakresu warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
  • ePUAP – Wypełnienie formularza – ćwiczenia.
  • ePUAP – przejście do dokumentu elektronicznego i jego walidacja – ćwiczenia.
  • podpisywanie dokumentu elektronicznego profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym – pokaz
  • Wysyłanie dokumentu elektronicznego do urzędu – ćwiczenia.
  • Odbieranie dokumentu elektronicznego przez urząd – ćwiczenia.
  • Generowanie odpowiedzi do petenta, podpisywanie i wysyłanie – ćwiczenia.
  • Podpisywanie dokumentów elektronicznych wychodzących z urzędu – Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych na ePUAP w aspekcie ustawy o informatyzacji oraz rozporządzenia w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych

 

  1. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników powinien otrzymać imienny certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
  2. Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego.
  3. Warunki postępowania:

Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zapytaniem ofertowym,

Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o wyżej wymienionej tematyce poparte referencjami z ostatnich dwóch lat. Referencje muszą dotyczyć osoby przeprowadzającej szkolenie.

  • Wraz ze złożoną ofertą, Wykonawca dostarczy referencje oraz agendę szkolenia.

 

  • Czas realizacji: nie później niż do 16.08.2023

Termin zapłaty: 14 dni od daty poprawnie wystawionej i dostarczonej faktury na Gminę Ozimek.

Forma zapłaty: przelew na konto wykonawcy wskazane na fakturze.

Wymaga się spisania protokołu odbioru.

  1. Postanowienia ogólne
  2. Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Barbara Durkalec- Sekretarz Gminy i Miasta w Ozimku tel. 602520041.
  3. Kryteria wyboru ofert: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta najkorzystniejsza cenowo - cena 100%.
  5. Ofertę należy przesłać: pocztą elektroniczną na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek biuro podawcze, w terminie do 27 lipca 2023 roku do godz. 10:00.
  6. Oferta winna być przygotowana na druku według Załącznika 1, podpisana i opieczętowana. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim. O terminie złożenia oferty, w tym również przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie podpisana umowa, w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego. Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyn.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do wyjaśnień treści złożonej oferty w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jej treści po stronie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania.

Załączniki:

  1. Zał. nr 1 - formularz ofertowy

Z up. Burmistrza Ozimka
Barbara Durkalec

Sekretarz Gminy Ozimek

 

Załączniki:
Zapytanie ofertowe S.271.14.2023.BD (692,40 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2023-07-24 13:22 Liczba pobrań: 3

Formularz ofertowy (57,00 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2023-07-24 13:22 Liczba pobrań: 5

Informacja z otwarcia ofert (547,30 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2023-07-27 13:05 Liczba pobrań: 2

Informacja o wyborze oferty (617,15 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2023-07-27 13:05 Liczba pobrań: 1