ZAPYTANIE OFERTOWE
NR S.271.03.2022.BD
na wykonanie
DIAGNOZY CYBERBEZPIECZEŃSTWA
w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ozimek z siedzibą w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku
Ul. ks. Jana Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
Tel.77 4622 803, sekretariat@ugim.ozimek.pl
lI. TRYB POSTĘPOWANIA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1).
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 50 000 zł netto prowadzone jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z rozdziałem 5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 .
III. KODY CPV
72800000 -8 Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów 72810000-1 Usługi audytu komputerowego
79212000-3 Usługi audytu
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.
Diagnoza musi być przeprowadzona przez osobę posiadającą certyfikat uprawniający do przeprowadzenia audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
IV Wykaz certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu:
- Certified Interna! Auditor (CIA)
- Certified lnformation System Auditor (CISA)
- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338),w zakresie certyfikacji osób.
- Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 o systemach oceny zgodność i i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób.
- Certified lnformation Security Manager (CISM)
- Certified in Risk and lnformation Systems Control (CRISC)
- Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT)
- Certified lnformation Systems Security Professional (CISSP)
- Systems Security Certified Practitioner (SSCP)
- 10. Certified Reliability Professional.
- 11. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Exp
Diagnoza musi być przeprowadzona w zakresie określonym w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina, opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem http://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina oraz zgodnie z zapisami umowy o powierzenie grantu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do przedmiotowego Regulaminu „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa".
V. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY
Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zamówienia tzn . wykonania diagnozy cyberbezpieczeństwa, wypełnienie i podpisanie wymaganych dokumentów zgodnie z Regulaminem Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina i zapisami umowy o powierzenie grantu oraz ich dostarczenie w wersji elektronicznej i papierowej do siedziby Zamawiającego (po jednym egzemplarzu).
Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ewentualnego zakwaterowania, dojazdu, wyżywienia, wydruku i skanu dokumentów.
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i konsultacji z Zamawiającym oraz do wprowadzania poprawek w sporządzanej przez siebie dokumentacji na każdym etapie realizacji zamówienia, aż do zaakceptowania dokumentów wystawionych przez Wykonawcę przez Grantodawcę Konkursu Cyfrowa Gmina.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
21 dni od podpisania umowy
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty)
- posiadają doświadczenie w wykonywaniu audytów - Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 audyt/diagnozę w ramach konkursu „Cyfrowa Gmina" lub zrealizował co najmniej 2 audyty - w jednostkach administracji publicznej o podobnym zakresie w ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty (Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie)
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
VIII. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania,
- Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie VII - załącznik nr 2 do zapytania,
- Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu - załącznik nr 3 do zapytania,
- Dane osoby, która będzie wykonywała diagnozę wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez nią certyfikatu uprawniającego do przeprowadzenia audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu - załącznik nr 4 do zapytania.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Wykonawca składa ofertę na Formularzu oferty załączonym do niniejszego zapytania. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim.
Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów żądanych w pkt. VIII niniejszego zapytania.
Cena wynikająca z oferty winna obejmować wszelkie koszty oraz być podana w kwotach netto i brutto podanych do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
Nie dopuszcza się wariantowości oferty - oferta powinna zawierać wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy.
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do dnia 29.06.2022 r. do godz. 15.30 w jednej z następujących form:
- osobiście do Punkcie Informacji Urzędu (parter) w siedzibie Zamawiającego ,
- przesłana pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego,
- przesłana mailem na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl,
- przesłana na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego - /7dw939shyw/skrytka
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Liczy się data faktycznego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego lub dowodu nadania.
XI. OCENA OFERT
- Jedynym kryterium oceny ofert (100%) będzie cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Cena najniższa spośród złożonych ofert Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 100
Cena badanej oferty
|
W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskał największą liczbę punktów.
- W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenia o złożenie ofert ponownych.
- Zamawiający nie będzie oceniał ofert jeżeli:
- jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
- zostanie złożona po terminie składania ofert
- nie będzie zawierała wszystkich wymaganych załączników będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie platformazakupowa.pl (pod zamieszczonym ogłoszeniem). Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w formie pisemnej lub elektronicznej w zależności od sposobu złożenia oferty.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. )
- Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena". Cena za wykonanie zamówienia obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty i bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów
- wezwania Wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących informacji zawartych w ofercie
- zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert
- Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: p. Barbara Durkalec, e-mail: sekretarz@ugim.ozimek.pl, 77 46 22 837
XV. ZAŁĄCZNIKI
- Formularz
- Wzór oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
- Wzór oświadczenia o posiadanym doświadczeniu.
- Wzór oświadczenia z danymi osoby posiadającej certyfikat, o którym mowa w IV.
- Projekt