Data wydruku: 2024-11-21 15:24:47

Zapytanie ofertowe Nr S.271.03.2022.BD na wykonanie 'Diagnozy cyberbezpieczeństwa' w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT­ EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

logo projektu

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NR S.271.03.2022.BD

na wykonanie

DIAGNOZY CYBERBEZPIECZEŃSTWA

w ramach projektu realizowanego  w  ramach  Programu  Operacyjny  Polska  Cyfrowa  na  lata  2014- 2020,   Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT­ EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ozimek z siedzibą w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku

Ul. ks. Jana Dzierżona 4B

46-040 Ozimek

Tel.77 4622 803, sekretariat@ugim.ozimek.pl

 

lI. TRYB POSTĘPOWANIA

  • Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września  2019  r.  Prawo  zamówień  publicznych  (Dz. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1).
  • Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości  szacunkowej  poniżej 50 000 zł netto prowadzone  jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z  rozdziałem 5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 .

 

 

III. KODY CPV

72800000 -8 Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów 72810000-1 Usługi audytu komputerowego

79212000-3 Usługi audytu

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie diagnozy  cyberbezpieczeństwa  w  ramach  projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej  odporności  na  zagrożenia  -  REACT-EU,  Działanie  5.1  Rozwój  cyfrowy  JST  oraz  wzmocnienie  cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.

 

Diagnoza musi być przeprowadzona przez osobę posiadającą certyfikat uprawniający do przeprowadzenia   audytu,    o   którym    mowa    w   Rozporządzeniu   Ministra    Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.

 

IV  Wykaz certyfikatów uprawniających do przeprowadzania audytu:

  1. Certified Interna! Auditor (CIA)
  2. Certified lnformation System Auditor (CISA)
  3. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338),w zakresie certyfikacji osób.
  4. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania ciągłością działania PN-EN ISO 22301 wydany   przez   jednostkę   oceniającą   zgodność,  akredytowaną   zgodnie  z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 o systemach oceny zgodność i i nadzoru rynku, w zakresie certyfikacji osób.
  5. Certified lnformation Security Manager (CISM)
  6. Certified in Risk and lnformation Systems Control (CRISC)
  7. Certified in the Governance of Enterprise IT (CGEIT)
  8. Certified lnformation Systems Security Professional (CISSP)
  9. Systems Security Certified Practitioner (SSCP)
  10. 10. Certified Reliability Professional.
  11. 11. Certyfikaty uprawniające do posiadania tytułu ISA/IEC 62443 Cybersecurity Exp

 

Diagnoza musi być przeprowadzona w zakresie określonym w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina, opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem  http://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina oraz zgodnie  z  zapisami umowy o powierzenie grantu.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do przedmiotowego Regulaminu „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa".

 

V.  ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY

Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej realizacji zamówienia tzn .  wykonania  diagnozy  cyberbezpieczeństwa,  wypełnienie  i  podpisanie  wymaganych  dokumentów  zgodnie z     Regulaminem     Konkursu      Grantowego      Cyfrowa     Gmina      i     zapisami      umowy  o powierzenie grantu oraz ich dostarczenie w wersji elektronicznej i papierowej do siedziby Zamawiającego  (po  jednym egzemplarzu).

Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ewentualnego zakwaterowania, dojazdu, wyżywienia, wydruku i skanu dokumentów.

Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i konsultacji z Zamawiającym oraz do wprowadzania poprawek w sporządzanej przez siebie dokumentacji na każdym etapie realizacji zamówienia, aż do zaakceptowania dokumentów wystawionych przez Wykonawcę przez Grantodawcę Konkursu Cyfrowa Gmina.

 

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

21 dni od podpisania umowy

 

VII.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,  którzy:

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty)
  • posiadają doświadczenie w wykonywaniu audytów - Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 audyt/diagnozę w ramach  konkursu  „Cyfrowa  Gmina"  lub zrealizował co najmniej 2 audyty - w jednostkach  administracji  publicznej o podobnym  zakresie w ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty (Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie)
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 

VIII.  WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ

  • Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania,
  • Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie VII - załącznik nr 2 do zapytania,
  • Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym doświadczeniu - załącznik nr 3 do zapytania,
  • Dane osoby, która będzie wykonywała diagnozę wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez nią certyfikatu uprawniającego do przeprowadzenia audytu, o  którym  mowa  w  Rozporządzeniu  Ministra  Cyfryzacji z 12 października 2018 w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu -  załącznik nr 4 do zapytania.

 

IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Wykonawca składa ofertę na Formularzu oferty załączonym do niniejszego zapytania. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim.

Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów żądanych w pkt. VIII niniejszego zapytania.

Cena wynikająca z oferty winna obejmować wszelkie koszty oraz być podana w kwotach netto i brutto podanych  do dwóch  miejsc po przecinku,  wyrażonej cyfrowo  i słownie    w złotych polskich z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

Nie dopuszcza się wariantowości oferty - oferta powinna zawierać wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy.

 

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć do dnia 29.06.2022 r. do godz. 15.30 w jednej z następujących form:

  • osobiście do Punkcie Informacji Urzędu (parter) w siedzibie Zamawiającego ,
  • przesłana pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego,
  • przesłana mailem na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl,
  • przesłana na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego - /7dw939shyw/skrytka

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Liczy się data faktycznego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego lub dowodu nadania.

 

XI. OCENA OFERT

  1. Jedynym kryterium oceny ofert (100%) będzie cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

 

Cena najniższa spośród złożonych ofert Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 100

Cena badanej oferty


W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

  1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskał największą liczbę punktów.
  2. W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenia o złożenie ofert ponownych.
  3. Zamawiający nie będzie oceniał ofert jeżeli:
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
    • zostanie złożona po terminie składania ofert
    • nie będzie zawierała wszystkich wymaganych załączników będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów

 

XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie platformazakupowa.pl (pod zamieszczonym ogłoszeniem). Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w formie pisemnej lub elektronicznej w zależności od sposobu złożenia oferty.

 

XIII.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni

 

XIV. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.­ Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. )
  2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium „cena". Cena za wykonanie zamówienia obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    • zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty i bez podania przyczyny, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów
    • wezwania Wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących informacji zawartych w ofercie
    • zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert
  4. Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: p. Barbara Durkalec, e-mail: sekretarz@ugim.ozimek.pl, 77 46 22 837

 

XV. ZAŁĄCZNIKI

  • Formularz
  • Wzór oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
  • Wzór oświadczenia o posiadanym doświadczeniu.
  • Wzór oświadczenia z danymi osoby posiadającej certyfikat, o którym mowa w IV.
  • Projekt

Załączniki:
Zapytanie ofertowe (433,79 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 15

Załącznik nr 1. Formularz ofertowy. (72,50 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 6

Załącznik nr 2. Oświadczenie spełnienie warunków. (55,38 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 6

Załącznik nr 3. Oświadczenie doświadczenie. (56,09 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 7

Załącznik nr 4. Osoba z certyfikatem. (56,25 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 3

Załącznik nr 5 .Projekt umowy. (154,32 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-23 13:10 Liczba pobrań: 7

Informacja z otwarcia ofert. (167,89 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-07-01 09:52 Liczba pobrań: 15

Informacja o wyborze oferty. (164,44 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-07-01 09:52 Liczba pobrań: 14