ZAPYTANIE OFERTOWE
nr S.271.01.2020
na zdanie pn.:
Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 –14:00
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Jednostka centralna (17 szt.) Komputer Dell o minimalnych parametrach: |
||
Procesor: |
Intel Core i5-9400 |
|
Pamięć RAM: |
8 GB (DIMM DDR4, 2666 MHz) |
|
Dysk twardy: |
SSD M.2 480 GB
|
|
Nagrywarka DVD: |
Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer |
|
Dźwięk: |
Zintegrowana karta dźwiękowa |
|
Łączność: |
Wi-Fi (802.11 b/g/n) VGA (D-sub) - 1 szt. HDMI - 1 szt.
|
|
Karta graficzna |
Intel UHD Graphics 630 |
|
LAN |
LAN 10/100/1000 Mbps
|
|
Klawiatura i mysz: |
Dell USB |
|
Zainstalowany system operacyjny: |
Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa) |
|
Gwarancja |
36 miesięcy |
|
Oprogramowanie biurowe (17 szt.) : |
||
Microsoft Office 365 Business Premium subskrypcja na 12miesięcy |
||
Monitor (17 szt.) : |
||
Asus,Dell,Philips, iiyama o minimalnych parametrach: |
||
Przekątna: |
22" |
|
Rozdzielczość: |
1920 x 1080 |
|
Matryca: |
LED, IPS |
|
Powłoka matrycy: |
Matowa |
|
Złącza: |
VGA (D-sub) - 1 szt HDMI - 1szt |
|
Czas reakcji: |
5 ms |
|
Gwarancja |
36 miesięcy |
3. Dostarczone przez Wykonawcę licencje do oprogramowania, muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (itp.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Warunki zlecenia: zostały określone w załączniku nr 2 – projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
5. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
6. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
7. Oferta winna być:
3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;
4. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
5. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / do siedziby Zamawiającego lub elektronicznie na adres sekretarz@ugim.ozimek.pl do dnia 10.04.2020r. do godz. 10:00 .
Z uwagi na epidemię koronawirusa nie ma możliwości składania osobiście ofert w siedzibie Zamawiającego!!!
- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
OCENA OFERT
najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
Liczba pkt = …………………………………..…….……………………………………. x 100
cena badanej oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia w rozbiciu na cenę komputera i monitor wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro oraz na tablicy ogłoszeń.
ZMIANY UMOWY
a) Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
- wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
- powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Barbara Durkalec pod numerem telefonu 77 46 22 837 oraz adresem email: sekretarz@ugim.ozimek.pl
2) ZAŁĄCZNIKI:
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1 ,
Projekt umowy – załącznik nr 2.
Burmistrz Ozimka
/-/ Mirosław Wieszołek