Data wydruku: 2024-07-17 14:30:46

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM nr ZZP.271.42.2016.KS na zdanie pn.: Opracowanie programu rewitalizacji dla Gminy Ozimek na lata 2016 - 2026

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA CZĘŚCI I i II

TERMIN SKŁADANIA OFERT 03.06.2016r.

WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr ZZP.271.42.2016.KS

na zdanie pn.:

Opracowanie programu rewitalizacji dla Gminy Ozimek na lata 2016 - 2026

                                                                                                                                      

(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)

 ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego Programu Rewitalizacji Gminy Ozimek na lata 2016-2026 (zwanego dalej Programem Rewitalizacji). Dokument musi być zgodny z aktualnymi dokumentami unijnymi, krajowymi, wojewódzkimi, powiatowymi jak również z lokalnymi dokumentami planistycznymi i strategicznymi, w których ujęta jest Gmina Ozimek.

Warunki zlecenia:

  1. Program Rewitalizacji Gminy Ozimek będzie stanowił podstawę do aplikowania o środki finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 i powinien być opracowany zgodnie Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - Wytyczne stanowią załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca Programu Rewitalizacji zobowiązany będzie do przeprowadzenia pełnej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego (wraz z mapami) oraz zdefiniowaniu dotykających go problemów, a następnie wyznaczeniu obszaru rewitalizacji.
  3. Minimalny zakres Programu Rewitalizacji określają Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Program Rewitalizacji powinien posiadać następujące cechy i zawartość (elementy): kompleksowość programu rewitalizacji, koncentrację programu rewitalizacji, komplementarność programu rewitalizacji z innymi dokumentami, komplementarność przestrzenną, komplementarność problemową, komplementarność międzyokresową, komplementarność źródeł finansowania, realizację zasady partnerstwa i partycypacji. Program Rewitalizacji powinien również zawierać listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
  4. Minimalną zawartość programu rewitalizacji określa załącznik (cechy i elementy programów rewitalizacji) do wytycznych
  5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Program Rewitalizacji będzie podlegał ocenie Instytucji Zarządzającej RPO WO, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania go do ewentualnych uwag w/w Instytucji. Ponadto ostateczny termin wykonania Programu Rewitalizacji może zostać przedłużony do chwili zatwierdzenia go przez IZ RPO WO.
  6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaangażowanie społeczności lokalnej rewitalizowanych obszarów do tworzenia Programu Rewitalizacji tak, aby różne grupy interesariuszy mogły współdecydować o jego kształcie na każdym etapie tego procesu (diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie). Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia minimum trzech konsultacji społecznych oraz do zredagowania końcowej wersji dokumentu. Zamawiający musi przeprowadzić konsultacje w poniżej przedstawionych formach (min. 1 forma z punktu a) oraz minimum 2 formy z punktu b):

     a) zbieranie uwag w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty  elektronicznej lub formularzy zamieszczonych na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej;

     b)  spotkania, debaty, warsztaty, spacery studyjne, ankiety, wywiady, wykorzystanie grup przedstawicielskich lub zbieranie uwag ustnych.

 

  1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach z radnymi Rady Miejskiej w Ozimku oraz podmiotami działającymi na obszarach zdegradowanych, a także prezentacji projektu Programu Rewitalizacji do uchwalenia na sesji Rady Miejskiej.
  2. Wszelkie dane potrzebne do opracowania dokumentacji mają zostać zebrane i  przetworzone przez Wykonawcę.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji dokumentacji i wykonania jej zgodnie z wytycznymi Ministerstwa i Zamawiającego.
  4. Wykonawca Programu Rewitalizacji zobowiązany będzie do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (jako element warunkowy, uzależniony od uzgodnienia ze stosownymi organami). W przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca sporządza Prognozę oddziaływania na środowisko projektu Programu Rewitalizacji, która powinna zawierać informacje zgodnie z art. 51 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.) oraz powinna być zgodna z ustalonym przez organy zakresem opracowania. Wykonawca zobowiązany będzie do uaktualnienia Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Programu Rewitalizacji zgodnie z ewentualnymi uwagami organów.
  5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Kompletna dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie przekazana Zamawiającemu także w formie cyfrowej edytowalnej.
  6. W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, o której mowa w pkt. 4 przedmiotowego zapytania, Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnej aktualizacji dokumentu wykonanej nieodpłatnie, każda kolejna aktualizacja będzie przedmiotem odrębnego zlecenia.
  7. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.
  8. Analiza i diagnoza, o których mowa w pkt. 2, powinna obejmować swoim zakresem zarówno miasto Ozimek jak i wszystkie sołectwa Gminy Ozimek i opierać się na możliwie najnowszych dostępnych danych. W przypadku braku jakichkolwiek danych w określonym temacie Wykonawca będzie zobowiązany do ich zebrania we własnym zakresie.
  9. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania harmonogramu prac nad Programem Rewitalizacji w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z ZamawiającymTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 29.11.2016r. z zastrzeżeniem poniższego Harmonogramu opracowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

Terminy składania Programów Rewitalizacji przez gminy, przeprowadzenia przez Zespół oceny, przekazania uwag, składania skorygowanych Programów i ich ostatecznego zatwierdzenia:

  • do 01.10.2016 r. – przekazywanie uchwalanych przez Radę Miejską Programów Rewitalizacji do oceny przez Zespół ds. Rewitalizacji,
  • do 30.10.2016 r. – ocena Programów Rewitalizacji przez Zespół ds. rewitalizacji, przekazanie ewentualnych uwag,
  • do 30.11.2016 r. – przekazanie przez gminy skorygowanych Programów,
  • do 15.12.2016 r. – ocena i zatwierdzenie Programów przez Zespół, przekazanie Gminom informacji o zatwierdzeniu Programów.
  • MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 30.05.2016r. do godz. 12:00

 

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl oraz Tablicy Ogłoszeń w dniu 20.05.2016r.

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ JAN LABUS

Załączniki:
PEŁNE ZAPYTANIE OFERTOWE (147,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-05-20 13:42 Liczba pobrań: 67

WYTYCZNE MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU (213,81 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-05-20 13:49 Liczba pobrań: 8

ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO (112,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-05-27 10:28 Liczba pobrań: 30

WYNIKI ZAPYTANIA OFERTOWEGO (101,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2016-06-09 10:48 Liczba pobrań: 46