Data wydruku: 2024-12-04 09:23:08

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZZP.271.01.2012.KS na zadanie pn.: Roboty budowlano - wykończeniowe zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku

UWAGA!!!!

DODANO OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY!

znak postępowania: ZZP.271.01.2012.KS

B U R M I S T R Z   O Z I M K A

ogłasza
przetarg nieograniczony
o szacunkowej wartości powyżej 14 000,00 euro na zadanie pn:
Roboty budowlano - wykończeniowe zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku

Numer ogłoszenia: 27969 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka , ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - wykończeniowe zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-wykończeniowe oraz instalacyjne zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku.
Roboty, które należy wykonać w szczególności:

- Roboty rozbiórkowe,
- Roboty budowlane, w tym między innymi: Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - 1323,45  m2, okładziny gipsowo-kartonowe - 1323,45 m2,  Tynki wewnętrzne kat. III - 2159,18 m2,

-Naprawa i konserwacja dachu,
-Roboty wykończeniowe w tym między innymi: posadzki z płytek o najwyższej klasie jakości: ścieralność PEI min. IV, antypoślizgowość min 9 spełniające warunki dla obiektów użyteczności publicznej - 1 173,50 m2, Licowanie ścian płytkami - 396,30 m2,
- Stolarka budowlana,
- Instalacja wentylacyjna,

- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne w tym między innymi: rurociągi kanalizacyjne PCV  o średnicy od 50 do 160 mm- 126 mb,

- Roboty elektryczne w tym między innymi: przewody elektryczne o przekroju od 7,5 mm2 do 30 mm2 - 2 480,00 mb,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

3.Szczegółowy opis zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych oraz zestawienie wyposażenia wraz z jego opisem, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ.
4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
5.    Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6.    Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50 % zadania podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.26.19.00-3, 44.22.00.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
1.    Informacja na temat wadium:
Wysokość wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
30.000,00 zł(słownie: trzydzieści_tysięcy_złotych).
Forma wadium
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)    pieniądzu;
2)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)    gwarancjach bankowych;
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na budowie/przebudowie/remoncie pomieszczeń/budynku o wartości 650 000,00 zł. brutto każda.
o    Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku w sposób szczególny
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz specjalności elektrycznej UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
o    Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca wykażę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
o    Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3) Umowę wraz z zaparafowanymi stronami - stanowiącą część III SIWZ; 4) Dowód wniesienia wadium 5) Kosztorys ofertowy wykonany metoda szczegółową
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 2) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. 3) termin realizacji - w przypadku wystąpienia: a) robót dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia b) przedłużenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót. c) konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; d) konieczności przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacja techniczną, e) konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania, f) wstrzymania robót, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ, g) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5) Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. 7) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy. 8) Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Stron umowy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a Strony umowy wyrażą zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta 46 -040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4 B pok.220A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00,miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 -040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4 B BIURO PODAWCZE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                   Burmistrz Ozimka
                                                                    /-/Marek Korniak

Załączniki:
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW (122,81 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

II ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU (225,76 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

II ZMIANA TREŚCI SIWZ (121,07 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (96,19 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

ZMIANA TERŚCI SIWZ (166,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

UMOWA NR ZZP.272.01.2012.KS - PO ZMIANACH (114,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Przedmiar robót (100,82 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 3

SIWZ [pdf] (407,76 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Architektura - opis (73,64 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

Instalacje elektryczne - oprawy (94,61 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

SIWZ [doc.] (570,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

Architektura - rzut dachu (600,85 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

Instalacje elektryczne - oprawy (381,43 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

Architektura - rzut piętra (1,37 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

Oprawy awaryjne (291,41 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Architektura - rzut przyziemia (1,94 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 7

Obliczenia projektowe (405,23 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Oprawy dekoracyjne (188,21 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

Projekt techniczny - instalacja elektryczna (2,14 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

PB instalacji wentylacji elektrycznej (1,82 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

wentylacja - rzut przyziemia (366,21 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

wentylacja - rzut piętra (391,79 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Projekt budowlany instalacji wod - kan (3,91 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Rys-1.IWIK rzut przyziemia (813,01 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

Rys-2.IWIK-rzut pietra (230,51 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA ELEWACJA SZCZYTOWA (88,32 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_ELEWACJA_WSCHODNIA (320,04 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_ELEWACJA_ZACHODNIA (317,03 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_OPIS (36,83 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_PRZEKROJ_AA (158,16 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_PRZEKROJ_BB (112,67 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_PRZEKROJ_CC (329,08 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_RZUT_DACHU (539,99 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_RZUT_PITRA (1,02 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_RZUT_PRZYZIEMIA (1,44 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_1 (1,22 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_2 (14,59 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_3 (16,86 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_4 (15,93 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_5 (14,81 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_6 (16,37 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_7 (20,14 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

INWENTARYZACJA_ZDJCIOWA_STR_9 (13,57 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d

PROJEKT_DOCIEPLENIAKOLORYSTYKA_WG_BUDOMONT (4,21 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

KOPIA_MAPY_ZASADNICZEJ (457,24 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

PROJEKT_ZAGOSPODAROWANIA_OPIS (33,33 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

TECHNOLOGIA_OPIS (96,28 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

TECHNOLOGIA_RZUT_PIĘTRA (1,19 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

TECHNOLOGIA_RZUT_PRZYZIEMIA (1002,92 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

WSKAZANIA_DO_PLANU_BIOZ (39,29 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 1

SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT (307,19 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia b/d Liczba pobrań: 2

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (157,65 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2012-03-12 13:15 Liczba pobrań: 18