OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA OZIMKA
z dnia 31 lipca 2023r.
w sprawie przystąpienia do konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Ozimku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 485, z 2023 r. poz. 28) w związku z Uchwałą Nr LVII/529/23 Rady Miejskiej w Ozimku z dnia 27 lutego 2023r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji
Burmistrz Ozimka
ogłasza konsultacje społeczne,
których przedmiotem będzie projekt uchwały Rady Miejskiej w Ozimku w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze rewitalizacji wymienieni w art. 2 Ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji, m.in.:
Konsultacje prowadzone będą w okresie od 8 sierpnia 2023r. do 7 września 2023r. w następujących formach:
1) zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego dostępnego w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku oraz umieszczonego na stronie internetowej www.ozimek.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.ozimek.pl (zakładka Rewitalizacja Gminy Ozimek w menu tematycznym), który należy przesłać na adres rewitalizacja@ugim.ozimek.pl lub złożyć osobiście/korespondencyjnie na adres siedziby Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku; formularz konsultacyjny dostępny jest także w wersji online pod linkiem https://ankieta.deltapartner.org.pl/ozimek_kr_formularz
2) zbieranie uwag i opinii w formie ankiety elektronicznej uzupełnianej online, dostępnej na stronie internetowej www.ozimek.pl - link do ankiety: https://ankieta.deltapartner.org.pl/ozimek_kr_ankieta
3) otwartego spotkania konsultacyjnego w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku – Sala Narad nr 20 (parter), podczas którego zbierane będą uwagi do projektu uchwały. Spotkanie zaplanowano na dzień 31 sierpnia 2023r. o godz. 15.00.
Uwagi do projektu można składać w okresie 8 sierpnia 2023r. – 7 września 2023r. w formie:
1. papierowej, poprzez dostarczenie lub przesłanie pocztą do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku wypełnionego formularza konsultacyjnego
2. elektronicznej poprzez:
3. podczas otwartego spotkania konsultacyjnego on-line, które odbędzie się w dniu 31 sierpnia 2023r. o godzinie 15.00.
W przypadku dostarczenia formularza za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, która zostanie opublikowana za pośrednictwem stron internetowych gminy www.ozimek.pl i www.bip.ozimek.pl.
BURMISTRZ OZIMKA
/-/ MIROSŁAW WIESZOŁEK