Wiadomości z Ozimka i okolic

W dniach 17-18.10.2024r. trzydzieścioro uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ozimku wraz z nauczycielami udało się w Beskid Śląski na wycieczkę krajoznawczo-przyrodniczą. Pierwszym etapem naszej przygody był wjazd koleją gondolową na Szyndzielnię, która dostarczyła nam zarówno sporo emocji jak i pięknych widoków na panoramę gór. Następnie przeszliśmy do schroniska PTTK Klimczok, gdzie zrobiliśmy przerwę na posiłek. Zregenerowani ruszyliśmy w dalszą trasę przez Trzy Kopce i Stołów do naszego miejsca noclegowego - schroniska PTTK na Błatniej. Po trudach wędrówki, zjedliśmy tam obiadokolację i zrobiliśmy krótki odpoczynek w pokojach. Wieczorową porą udaliśmy się na spacer ścieżką dydaktyczno-historyczną wokół schroniska. Przy okazji udało nam się zobaczyć piękny zachód słońca z górskiej perspektywy. Zwieńczeniem wieczoru było ognisko z kiełbaskami i oscypkami oraz wspólna integracja przy gorącej herbacie. W piątek najbardziej wytrwali uczniowie mogli zobaczyć wschód słońca ze szczytu Błatniej oraz panoramę miasta Bielsko-Biała. Po śniadaniu wyruszyliśmy na szlak do miejscowości Górki Wielkie. Tam, w "Restauracji Górecka", zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy autokarem w drogę powrotną do Ozimka. O ile słowa nie oddadzą pięknych widoków, o tyle nasze zdjęcia niech będą potwierdzeniem naszych przeżyć. Zapraszamy zatem do galerii naszej wycieczki i z niecierpliwością czekamy na następny piękny wyjazd.
Organizatorzy: Marek Kaziak, Adrian Białek i Katarzyna Urbanowska.