Zapytanie ofertowe nr PGK.6722.6.2024.PD dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto na Plan Ogólny Gminy Ozimek.
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr PGK.6722.6.2024.PD
na zadanie pn.:
Opracowanie Projektu Planu Ogólnego Gminy Ozimek
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest:
Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811 www.ozimek.pl
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek od 7:30 do 17:00,
wtorek – czwartek od 7:30-15:30
piątek 7:30 – 14:00
I. Przedmiot i zakres zamówienia obejmować będzie:
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Ozimek, zwanego dalej planem, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zmiany ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w związku z ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz.1688) oraz zgodnie z Rozporządzeniami wykonawczymi. Plan ogólny powinien uwzględniać aktualny stan wiedzy, stan prawny oraz służyć celom, dla których zostanie wykonany.
- Za opracowany plan ogólny Gminy Ozimek rozumieć należy plan ogólny uchwalony przez Radę Miejską w Ozimku, dla którego w ewentualnym rozstrzygnięciu nadzorczym Wojewody Opolskiego nie stwierdzono nieważności tejże uchwały.
- Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia przygotuje sukcesywnie wszelkie niezbędne dokumenty wymagane dla prawidłowego przebiegu procesu opracowania i przyjęcia przez radę gminy planu ogólnego oraz wykona czynności formalno-techniczne. Wykonanie przedmiotu umowy m.in. w zakresie procedury obejmować będzie:
a) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana;
b) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń, zestawień wniosków, opinii i uzgodnień);
c) zamieszczanie w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych;
d) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
e) zaprezentowanie projektu planu podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
f) wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii oraz dokonanych uzgodnień;
g) udział w konsultacjach społecznych (formy konsultacji społecznych wybrane będą wspólnie z Zamawiającym) oraz wprowadzenie zmian do projektu wynikające z tych konsultacji, a także sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji;
h) w niezbędnym zakresie ponowienie czynności uzgodnień;
i) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów, pism, ankiet, geoankiet;
j) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
k) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67 a ustawy (na różnych etapach opracowania planu)
l) przedłożenie radzie gminy projektu planu ogólnego wraz z raportem podsumowującym przebieg konsultacji oraz wszelkimi ustawowo wymaganymi załącznikami, a także przedstawienie go podczas posiedzeń komisji stałych oraz podczas sesji Rady Miejskiej;
m) przygotowanie dokumentacji planistycznej celem przedstawienia jej wraz z uchwałą Wojewodzie;
n) dokonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia wykonanego opracowania do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
o) w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia będzie brał udział merytoryczny w procedurach rozstrzygania zaskarżeń do sądów administracyjnego przedmiotowej uchwały oraz uczestnictwa w spotkaniach, których konieczność organizacji wyniknie w trakcie prowadzenia tych postępowań (w terminach wskazanych przez Zamawiającego); - Wykonawca zobowiązany jest zastosować różne formy konsultacji, które pozwolą aktywnie przeprowadzić proces partycypacji społecznej, poprzedzony rzetelną kampanią informacyjną, ma to na celu przeprowadzenie obustronnego dialogu.
- Wykonawca opracuje materiały niezbędne do przeprowadzenia konsultacji społecznych (tj. pisma, ogłoszenia, obwieszczenia, prezentacje multimedialne, wizualizacje itp.);
- Wykonawca będzie na bieżąco monitorował zmiany wytycznych i przepisów dotyczących zakresu opracowania oraz będzie stosował ich najbardziej aktualne wersje.
- Wykonawca zobowiązuje się do:
a) utrzymywania bieżącego kontaktu z Zamawiającym w trakcie prac nad przedmiotowym dokumentem, w tym poprzez udział w spotkaniach z Zamawiającym przedstawicieli zespołu projektowego z zamawiającym nie rzadziej niż raz w miesiącu,
b) sporządzenia wszelkich opracowań, analiz, prognoz i studiów niezbędnych do przeprowadzenia procedury planistycznej i realizacji przedmiotu zamówienia,
c) ponowienia czynności bądź ponownego przygotowania materiałów planistycznych w trakcie prowadzonej procedury planistycznej, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i wniesionych uwag, (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
d) uzupełnienia (zmiany) opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia),
e) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
f) przeniesienia wszelkich praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie). - Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia, Wykonawca powinien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymaganą w tym zakresie wiedzą, przepisami prawnymi i normami.
- Odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przepisami prawa wykonanie przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowanych dokumentów na każdym etapie ich tworzenia.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia następujących dokumentów:
1) Projekt planu ogólnego:
a) tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF;
b) uzasadnienie która zawiera część tekstową i graficzną oraz odzwierciedlenie danych przestrzennych w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOCX, PDF, GML;
c) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, które winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 214). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu (dane wektorowe i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w postaci: plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych (pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane), a także plików zawierających projekt opracowania planu ogólnego, na które składa się wersja elektroniczna rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych); plików wytworzonych zgodnie ze strukturą i w standardach wymaganych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach zaproponowanego modułu pozwalającego na wydawanie wypisów, wyrysów i innych niezbędnych informacji z planu ogólnego.
2) Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, załączniki graficzne winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;
3) dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane;
4) pliki zawierające projekt opracowania, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych).
5) Dokumentację prac planistycznych, o której mowa w §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758). A pozostałe opracowania winny zostać przez Wykonawcę dostarczone w następującej formie:
a) opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF.
b) opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD lub dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX.
c) ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU:
1 |
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
2 |
Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Oferent wykaże, że: samodzielnie lub w zespole zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy i załączonych referencji – załącznik nr 2 do SWZ |
3 |
Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
4 |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
5 |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału |
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, które stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w oparciu o załącznik nr 1 do oferty.
- Podstawą obliczenia ceny za przygotowanie Planu Ogólnego Gminy jest opis przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowej za realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
- §1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
- §2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna być: ·opatrzona pieczątką firmową lub podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. ·zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego lub przesłana na adres email: p.dzienniak@ugim.ozimek.pl do dnia 21 października 2024 r. do godz. 8:00.
- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne.
V. OCENA OFERT
- cena – 60 % ,
najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
Liczba pkt = …………………………………..…….……………………………………. x 60 cena badanej oferty
- doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu SUiKZP lub MPZP - 40%:
1 usługę polegającą na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. – 10 pkt.,
2 usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.– 20 pkt.,
3 usługi polegające na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.– 30 pkt.,
4 i więcej usług polegających na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
– 40 pkt.,
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ Przetargi i zamówienia publiczne/ oraz na tablicy ogłoszeń.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pan Patryk Dzienniak pod numerem telefonu 77 46 22 857 oraz adresem email: p.dzienniak@ugim.ozimek.pl
VIII. RODO
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku jest Burmistrz Ozimka.
- Z administratorem - Burmistrzem Ozimka można skontaktować się pisemnie na adres siedziby w Ozimku przy ul. ks. Jana Dzierżona 4B lub poprzez adres email: sekretariat@ugim.ozimek.pl
- Administrator - Burmistrz Ozimka wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się poprzez e-mail: artur.cieslik@politykabezpieczenstwa.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO wyłącznie w celu realizacji zadań realizowanych w związku z zadaniami zleconymi w zakresie działania samorządu – Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku (wykonywanie zadań publicznych o charakterze gminnym, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej). Urząd Gminy i Miasta w Ozimku gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm.). Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Administratora danych.
- Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu o którym mowa powyżej w pkt. 3.
- W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z administratorem (tzw. podmioty przetwarzające) w zakresie m.in. obsługi administracyjnej, informatycznej oraz innej w celu realizacji zadań nałożonych przez administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (z uwzględnieniem okresów przedawnienia).
- Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma prawo do: ·dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ·żądania ich sprostowania, ·usunięcia danych osobowych, ·ograniczenia przetwarzania, ·prawo do przenoszenia danych, ·wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, ·cofnięcia zgody w dowolnym czasie, jeżeli przetwarzanie odbywało się na jej podstawie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniem Państwa danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.
IX. ZAŁĄCZNIKI:
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,
Wzór umowy- załącznik nr 2.