Zapytanie ofertowe nr S.271.12.2022.BD na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem 1 szt. Automatu do selektywnej zbiórki odpadów (typu PET) tzw. butelkomat
ZAPYTANIE OFERTOWE
S.271.12.2022.BD
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00
zaprasza do składania ofert na:
„Zakup, dostawę i uruchomienie 1 szt. Automatu do selektywnej zbiórki
odpadów (typu PET) tzw. butelkomat"
- Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Ozimek fabrycznie nowego automatu do selektywnej zbiórki odpadów (typu PET) tzw. butelkomat.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Główny kod CPV: 31720000-9
Automat ma spełniać następujące parametry:
- otwór wlotowy dla odpadów typu PET (od 0,21- do 2 I) .
- system rozpoznawania odpadu wraz ze skanerem kodów kreskowych
- system powiadamiania Zamawiającego o alertach dotyczących pracy automatu (w tym powiadamianie o zapełnieniu pojemników oraz o awariach zarówno elektrycznych jak i mechanicznych) przez moduł GSM za pośrednictwem karty SIM operatora telefonii komórkowej (wskazanego przez zamawiającego) wraz z abonamentem opłaconym na rok,
- zabezpieczenie anty włamaniowe,
- sumaryczna pojemność zasobnika na odpady - min. 400 l ,
- oklejenie automatu wg wzoru Zamawiającego,
- automat drukujący paragony (kupony),
- możliwość zarządzania treścią paragonów (kuponów),
- zakres pracy urządzenie wolnostojące, przystosowane do pracy w warunkach zewnętrznych w zakresie temperatur -20oC - 45oC
- automat łatwy w obsłudze dla klientów,
- instrukcja obsługi poprzez wyświetlacz dotykowy w języku polskim,
- napięcie zasilania 230 V,
- napięcie wewnętrzne 24 V.
Urządzenie zostanie zamontowane na przygotowanym podłożu (istniejąca nawierzchni z kostki brukowej) przy budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku przy ul. księdza Jana Dzierżona 4B w Ozimku.
Urządzenie ma mieć możliwość wydawania bonów, kuponów za wrzucone opakowania po napojach.
Automat przyłączony będzie do sieci elektroenergetycznej.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji do dostarczone i zamontowane urządzenie.
W zakresie dostawy i montażu urządzenia:
- dostarczenie i zamontowanie we wskazanym miejscu zautomatyzowanego urządzenia do zbiórki opakowań po napojach (butelki plastikowe PET) zgodnie z zaleceniami producenta;
- przyłączenie urządzenia do sieci elektroenergetycznej 230V,
Pozostałe elementy zamówienia:
- Szkolenie - dostawca przeprowadzi w dniu dostawy min 2 godzinnego szkolenia u zamawiającego w zakresie funkcji, wydajności, aspektów technicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania i działania automatu,
- oklejenie urządzenia po przygotowaniu przez Zamawiającego projektu graficznego,
- Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji na okres 24 miesięcy od daty odbioru urządzenia i gwarantuje poprawne działanie urządzenia oraz systemu zdalnego zarządzania przez cały okres gwarancji.
- W przypadku wątpliwości na etapie oceny oferty, co do jakości oferowanego sprzętu, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.
- W cenie oferty Wykonawca uwzględni koszty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia do miasta Ozimek - miejsce montażu zostanie wskazane przez Zamawiającego oraz licencji niezbędnego oprogramowania do obsługi maszyny.
- Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
- Płatność za dostarczony towar, przelewem do 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury. Dostawca uprawniony jest do wystawienia faktury VAT na podstawie podpisanego protokołu odbioru, poprzedzonego prawidłowo przeprowadzonym rozruchem.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym. Jest też odpowiedzialny za całokształt świadczonej usługi, w tym za terminowe i wykonane z należytą starannością zamówienie.
- Jedynym kryterium wyboru oferty będzie najkorzystniejsza cena.
- Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty i formularza cenowego.
- Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego. W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień.
- Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego lub przesłana na adres email: sekretarz @ugim.ozimek.pl do dnia 15 listopada 2022r. do godz. 15:30
- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Dodatkowych informacji udziela Barbara Durkalec, kontakt tel. 77 46 22 837, mail: sekretarz@ugim.ozimek.pl
Załączniki :
- Załącznik nr 1 - formularz cenowy - oferta;
- Załącznik nr 2 - projekt umowy;
/-/ Barbara Durkalec
Sekretarz Gminy Ozimek