Zapytanie ofertowe nr ZZP.271.12.2014.IW na usługę transportową na dojazdy dzieci na basen oraz na wyjazdy edukacyjne w ramach projektu Szkoła pełna pomysłów

                                     

 

POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE,

INFORMACJE O WYBORZE OFERT W ZAŁĄCZENIU

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nr ZZP.271.12.2014.IW

 z dnia 27.02.2014r.

na

usługę transportową na dojazdy dzieci na basen oraz na wyjazdy edukacyjne w ramach projektu

„Szkoła pełna pomysłów”

 I.      ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Siedziba Zamawiającego

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

46 – 040 Ozimek

Tel. 77 46 22 800      fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30

 II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa na dojazdy dzieci na basen oraz na wyjazdy edukacyjne w ramach projektu „Szkoła pełna pomysłów” nr POKL.09.01.02-16-019/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup
    o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto:

-        dla części 1 -  w załączniku nr 1 do zapytania

-        dla części 2 -  w załączniku nr 2 do zapytania

  1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom projektu przewidzianych prawem bezpiecznych i higienicznych warunków pojazdu.

 III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

część 1: od dnia podpisania umowy do 27.06.2014r.

część 2: od dnia podpisania umowy do końca 27.06.2014r.

 IV.  OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób zgodnie
    z ustawą o transporcie drogowym
  1. dysponują pojazdem:

-         spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

-         posiadającym aktualne OC i NW. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia.

-         posiadającym taką ilość miejsc siedzących aby przewieźć jednorazowo poszczególne grupy uczestników wskazane w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia

-         którego rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 1999.

 Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.

 V.   DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć poprawnie wypełniony i podpisany formularz ofertowy.

 Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:

1)    kopii dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW dla pojazdu/ów przewożącego grupy.

2)    kopii dokumentów potwierdzających rok produkcji pojazdu/ów i ilość miejsc siedzących (dowód rejestracyjny)

3)    kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego osób

 IV.  SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć na formularzu ofertowym             według załączonego wzoru i przesłać  za pośrednictwem:

-         faksu na nr 77/4622811,

-         kuriera/poczty polskiej

-         lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego (pok. 118 I piętro)

  1. 2.     Do oferty należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
    i informacji o działalności gospodarczej w celu weryfikacji, czy oferta została złożona przez osobę upoważnioną.
  2. Termin składania ofert - do dnia 06.03.2014r.
  3. Oferty złożone po terminie (po dniu 06.03.2014r.) nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 V.   OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które wpłyną do upływu terminu składania ofert i będą spełniały wymagania formalne.
  3. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  4. Oferty nie opatrzone podpisami osób uprawnionych/umocowanych do reprezentacji Wykonawcy zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  5. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto podana
    w formularzu ofertowym (100%) przeliczonego wg wzoru:

C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100

  1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA BRUTTO.
  2. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.
  2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej www.bip.ozimek.pl  (zakładka Przetargi i zamówienia publiczne/do 14 000 euro).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

 VIII.   DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska pod numerem telefonu                77/46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl

 IX.  ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1

załącznik nr 2 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2

załącznik nr 3 – formularz ofertowy

załącznik nr 4 – wzór umowy

 

BURMISTRZ OZIMKA

/-/ MAREK KORNIAK

Załączniki:
 do góry